Sice nevím, jestli se tomuhle dá říkat recenze, ale nevěděla jsem, jak jinak to nazvat. Zkrátka; bude tu můj názor na seriál The Falcon and The Winter Soldier, ale nechci dělat žádný podrobný rozbor, na to máme jiné lidi.
Jo a pozor, spoilery. Ze všech dílů.
Tenhle seriál je vážně něco pro fanouška typických Marvelovek. Bitek je tu nesčetně a hemží se to záporáky.
Máme tu duo Bucky a Sam a tak není překvapením, že se seriál nese v duchu Kapitána Ameriky. Hodně se tady řeší třeba jeho štít.
Můj názor je, že si ho měl Sam nechat, což určitě nejsem jediná. A stejně tak nejsem jediná, kdo se u Endgame divil, že ho Steve nedal Buckymu.
Názor na Johna Walkera mám v podstatě stejný (jak jsem psala kapitolu s názvem John Walker). Uchopil se velkého sousta. Na konci v něm však můžeme vidět i dobro... A stává se, jak je známý z komiksů, U.S. Agentem.
Hlavním záporákem je tu ovšem Karli Morgenthau, jedna z Flag Smashers.
Možná namítáte, že nebyla tak úplně záporákem, jak si třeba myslel Sam. Já myslím, že tohle má princip Sokovijské smlouvy v Občanské válce - dobrý nápad, špatné provedení. Takže se sice snažila pomoct světu, ale dělala to drastickým způsobem.
A musím se přiznat, že jsem si přála, aby nezemřela Sharon, když měly s Karli potyčku. Přece jen ji známe už z Captain America: The Winter Soldier a to je dlouhá doba. Vlastně jsem si i přála, aby hlavně zemřela Karli...
A jak to bude s Sharon, která nakonec nemusí být tak úplně dobrák, to se snad dozvíme v nějakém MCU pokračování.
Tohle je snad vše, co jsem chtěla říct. Není toho moc, já vím. Ale musím uznat, že se mi seriál líbil (ale ani zdaleka ne tolik jako WV!).
ČTEŠ
Scarlet Witch, Vision, Endgame Fanpage
Non-FictionTato kniha je naprosto o čemkoliv, co má něco společného se Scarlet Witch a Visionem. Najdete tady obrázky, poznámky, fakta a mnohem víc! Také jsou zde věci o Avengers: Endgame. No komu by ten film nezměnil život?