Scarlet Witch & Vision jednorázovka

99 15 5
                                    

„Visione, kolikrát ti mám říkat, že paprika na chleba nepatří?”

„Promiň, Wando, jen jsem zkoušel novou kombinaci jídla.”

„Než se z tebe stane nový světoznámý kuchař, měl by ses naučit základní jídla.”

Scarlet Witch seděla v kuchyni a jedla snídani, co jí Vision přichystal. Dnes se s Visionem chystají do ulic.

Ikdyž spolu nějakou dobu ve Skotsku bydlí, dal by se dnešek považovat za rande. Wanda a Vision takhle využívají každou volnou chvíli, protože vědí, že to brzy skončí.

„Tony mi dneska dal vědět, že se Rhodeymu daří s umělými nohami dobře a-”

„Visione, notak. Už zas myslíš na práci a to, cos způsobil v Občanské válce. Mohl by si s tím přestat? Vždycky, když se cítíš provinile, si začneš připomínat další věci, kterými ses provinil. Odpoj se od kontaktu se Starkem a užij si klidného života se mnou... Prosím.”

Vision nad slovama své lásky přemýšlel. Poté se rozhodl: nebude s Tonym v kontaktu. Když má Wanda pocit, že se jí dostatečně nevěnuje, udělá pro ní všechno.

❤❤❤

Zdravím, lidičky!
Ani nevím, proč jsem to napsala. Asi jsem se cítila provinile, že nejsem tolik aktivní. Už dlouho jsem ale přemýšlela o takové té každodenní výzvě na příběh...

Scarlet Witch, Vision, Endgame FanpageKde žijí příběhy. Začni objevovat