•12-1• 1

119 19 216
                                    

Yine Jisung önden adımlamış Jungkook ise onu takip etmişti.

İlk kat 11. Sınıflara ait olup derste olduklarını belli eden bir boşluğa ve sessizliğe hakimdi. İkinci kata çıktıklarında sesler duyulmuş kapalı kapılar ardından yoğun bir gürültü geliyordu .

Bir sınıf dışında, 12-1 .

"Diğer sınıfları boşver çok iletişime girmeyiz onlarla, arada bir iki arkadaşımız vardır o kadar . Bu demek değildir sen de arkadaş olamayacaksın bakarsın kafana uyan biri olur geçinir gidersin ." Jisung'un arkadaşlık ilişkilerini özetleyen cümleleri ardından düşünceli bir biçimde kapalı kapılara bakmıştı Jungkook.

Arkadaşı olmamıştı onun . İlk okulda ezilmiş ve görmezden gelinmiş , orta okulda ise kendisi ile ilgili bazı gerçeklerden zorbalık görüp dışlanmıştı.

Arkadaşlık duygusunu hiç tatmamıştı yani her zaman yalnızdı. Yapayalnız.

Uzun eski kapının ardından durduklarında

"Sessiz biri gibi duruyorsun, sorun yaşamayacağını bizimle birlikte huzurlu bir biçimde burada günlerini geçireceğini düşünüyorum . Bu arada ders şu an serbest . Bu derste genellikle test çözer ya da kitap okuruz biz . Diğer sınıflar duyduğun gibi.." Demişti Jisung.

Kelimelerinin altından 'sorun çıkarmayan huzur bulur' anlamını çıkarmıştı Jungkook .

Kapıyı sakince açtı Jisung. Sakin ve temkinli bir biçimde. İçeri seri adımlar ile girdiklerinde , Jungkook'un gözleri karşısındaki ona dönen yedi çift göze dönmüş, her biri ile tek tek bakışımıştı.

Tek bir çift dışında, diğerlerinin aksine okuduğu kitaptan kafasını kaldırmamıştı.

Siyah saçlı , iri yapılı , oturuyor olmasına rağmen uzun olan kavruk tenli çocuk , elleri arasında kaybolan kitaba odaklanmış, gelişini umursamamıştı .

Gözlerini ondan ayırıp sınıfa geri çevirmişti.

"Millet bu Jungkook. Jungkook bunlar da 12-1'in dahi vatandaşları."

Jungkook gülümsemiş saygı ile hafif eğilip selam vermişti.

"Ben Jimin." demişti ön sıradan kısa ,sarışın, ufak çocuk. "Seninle aynı odadayız" çocuksu heyecanı ile konuşmuştu, şirin gelmişti Jungkook'un gözüne.

"Ben de seninle aynı odadayım . Adım Wooyoung." demişti gülümseyerek, Jimin'in hemen arkasındaki sırada oturan kişi.

Ortalama bir boyda olan , yine de kendinden uzun kalacağına emin olduğu ,siyah saçlarının arasında sarılar atılmış , yapılı bir çocuktu.

Arkasında boş bir sıra vardı oranın Jisung'un olduğu belliydi. Sonuçta bu üçlü aynı odada kalıyordu.

Orta sırada sırayla Yoongi, San , onların ardında da bir sıra daha vardı boştu. Kendisine ait olduğunu düşündü .

Cam kenarında ise Minho ve Mingi vardı . Kardeş gibi görünüyorlardı veya ikiz de olabilirdi. İkisinin de turuncu saçları vardı isimlerinin benzerliği de işin içine girince kendine kendine olabilir dedi Jungkook.

Onların ardında ise en köşede o umursamaz çocuk vardı kendisi ile tanışmamıştı.

Üzerinde durmamış umursamıştı . Daha doğrusu umursamak istememişti ,kimseye bulaşmak istemiyordu. .

Kısa tanışmalar ardından Jisung bunun onun için yeterli olacağını düşünüp, okudukları kitaplardan tamamen kopmuş Jungkook'u tanımaya çalışan arkadaşlarına dönmüştü.

İn Distant Lands • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin