Kâbus

9 3 5
                                    

Selammm naber? aklıma bir şeyler geldi ve bölüm atmaya karar verim..😇✊🏻 HaDe oKuYun jcjşhddlhdyş iyi okumlar 😍

🐚🐚🐚

Bazen bir sonuca ulaşmak için düşünür dururdu insan. Sürekli düşünür bir sonuca varmak isterdi. Evet, herkes hatalar yapar ve bu hatalardan ders çıkartarak sonraki yaşamı ve hayatı için kendi  adına düşünürdü..

Minju Taehyung'ı hastaneye götürdüğü günden beri çok düşünmüştü. Oğlu neye dönüşüyordu? Her gün yavaş yavaş büyümesine tanık oluyor ondaki değişiklikleri fark ediyordu.

İlk değişimi boynunun kenarında çıkan küçük yaralar ve sonrasında oluşan iki büyük solungaç olmuştu.. Bu bebeği Minju doğurduysa ve her şey düşündüğü gibiyse Minjuda neden Taehyungın vücudundaki değişiklikler yoktu?

Minju bir süre kafasından bu düşünceleri atarak oğlunu çok sevdiği deniz kenarına götürmeye karar verdi. Güneş daha yeni  batıyor o mayhoş ve huzur dolu havayı etrafa saçıyordu.

Taehyung yaşıtlarına göre daha hızlı büyüğü için emekliyebiliyor ve bazen kalkıp yürümeye çalışıyordu fakat her yürüme deneyiminde yeri boyluyor minik poposunun üzerine düşüyordu.

O günde yine Minju deniz  kenarda oturmuş Taehyungın suyun kenarında çırpınışlarını izliyor bazende bebeğine eşlik ederek kendiside deniz suyu altında ıslanıyordu.

Taehyung ile suyun içinde vakit geçirirken aklına gelen şey ile bir an duraksadı ve kıkır kıkır gülen Taehyung'a baktı. Dersi suyun içinde parlıyor boynun yanındaki iki küçük solungaç arada sırada hareket ediyordu. Oturduğu yerden kalktı ve masumca oyun oynayan bebeğinin yanına gitti.

Bir anda Taehyung'ın başını tuttu ve denize soktu. Dakikalarca küçük bebeği o şekilde tuttu. Hızlı hızlı soluk alıp veriyor Taehyung'ı izliyordu. Ne yaptığını kendiside bilmiyordu. Elleri altındaki bebek çırpınmıyordu bile, bir an onun öldüğünü sandı ve hızla başını denizden çıkardı.

Taehyung kıkırdamaya devam ediyor ellerini suya vurup " Gu Gu Gu " diyordu. Yüzünde ne boğulmuş bir ifade ne de bir huysuzluk belirtisi vardı. Minju çok şaşırdı. Bir süre Taehyung'ın boynundan yanaklarına doğru uzanan solungaçlara baktı, solungaçlar hızlı hızlı açılıp kapanıyordu.

Sessiz bir şekilde bebeğiyle birlikte suyun içinde oturdu, hiç bir şeye anlama veremiyordu.. Bunlar nasıl olabilirdi?

Hava tamamen kararmaya başlamış güneş yerini aya bırakmıştı. Minju Taehyung'ın daha çok üşümesini istemediği için onu sudan çıkartıp usulca bebeğinin bedenini getirdiği kumaş parçasına sardı. Korkuyordu, Taehyungtan korkuyordu. Neye dönüşüyordu Taehyung? Bunları düşündü ardından hızlı ve büyük adımlar atarak eve vardı.

Taehyung'ın ıslak kıyafetlerini çıkartamaya başlamıştı. Kıyafetlerin hepsini çıkartıp kenara bıraktı ve bir süre bebeğinin tenini inceledi bacaklarına ve kollarına dokundu çok sertti ve teni hafif maviye dönmeye başlamış parlıyordu.

Sanki rüyada gibiydi fakat bunların hepsi gerçekti. Daldığı düşüncelerden ağlayan Taehyung'ın sesi ile ayrılmıştı. Hızlıca onu giydirip bugün kazandığı paralarla aldığı sütü ve mamayı karıştırp bebeğine yedirdi. Fazlasıyla hızlı büyüyordu Taehyung, doğmunun üzerinden 2 ay geçmesine rağmen diş çıkartmış ve normal mama yemeye başlamıştı ayrıca artık emekliyordu.

Saat iyice ilerlemişti ve karnı doyan Taehyung'ın gözleri kapanmaya başlamıştı. Minju Taehyungu kucağına aldı ve bağrına bastırıp güzel kokusunu uzunca içine çekti. Bir süre onu kucağında salladıktan sonra tamamen uyuduğundan emin oldu ve bebeğinin minik bedenini kumaşlardan oluşturmaya çalıştığı yatağa yatırdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love In The Water //taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin