"Her şey tamam mı?"
Orta yaşlı kadın, odadaki oğluna seslendi. Karton kutular etraftaydı ve ev normalden çok daha farklü görünüyordu.
Jisung başını salladı. Taşınmak istemiyordu ama gitmek zorundaydı.
"Dolapta hırka var. Hani her şey tamamdı?"
Annesi kızdığında Jisung gerçekten dolapta bir hırka unuttuğunu fark etti. Fazla giymediği için onu almak aklına da gelmemişti.
"Onu da sıkıştır şu valizlerden birine gel hadi. Baban bekliyor."
Kadın giderken Jisung uzanıp hırkayı hızla kendine çekti, cebinden bir şeyler düştüğünü fark ettiğinde kaşları çatıldı.
Küçük bir kutu. Neredeyse bir yüzük kutusu kadar küçüktü.
Merakla eline alırken içini açtı, ilk başta bir not gördü.
Kim Yeorum'dan, Park Jisung'a.
Seni seviyorum.
Jisung'un boğazı kurudu. Ne? Aylar olmuştu ve o bunu fark etmemiş miydi?
Küçük kağıdı eline aldıktan sonra bir kolye gördü. En sevdiği olan yeşilin renginde, kuvars taşından bir kolyeydi.
Onu oradan çıkardığında yere düşen başka bir şey oldu, kafasını eğdiğinde bu sefer bir SD kart gördü.
"Bu ne.."
Kendi kendine mırıldanırken eline aldı, ne olduğunu deli gibi merak ediyordu ama babasının sesini duydu. Onu bekliyorlardı.
Elindekileri kutuya koyduktan sonra kutuyu sırt çantasına attı.
"Geliyorum baba."
Dolan gözlerindeki yaşların akmaması için direndi ve odaya son kez bakıp çıktı. Gider gitmez o kartın içinde ne olduğuna bakacağını aklına yerleştirdi.
•••
Merhabalar, öncelikle uzun zamandır aklımdaydı bu fic ve yazmak bugüne kısmet olmuş diyelim.
Bir de, fici yetişkin içeriğe almamın sebebi wattpad'in getirdiği yeni kurala göre "salak, aptal" gibi hakaretler duygusal şiddet sayıldığı için ve bir de ficin temalarında intihar, kendine zarar verme vs. bulunduğu için, bunların bile yetişkin içerikte olması gerekmiş.
Sonra bana gelip hani nerde smut niye yetişkin içerikte diye sormamanızı umuyorum 💞
Angst olacağını zaten tanıtımda da belirttiğim gibi, ona göre okuuyun çiçeklerim 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
broken smile | park jisung √
Fanfiction"Geleceği stop tuşu ile durduramazsınız. Geçmişi geri saramazsınız. Sırrı öğrenmenin tek yolu, Play'e basmak!" ➽ angst ➽ 13 reasons why dizisinden esinlenerek yazılmıştır © cigarettesafterjae | 2021