•••
"Şimdi annemle babam salondalar. Dün doktor geldi ve annemin koluna bakıp gitti. Hastaneye bile gitmediler. Riske girmemek için.
Keşke benim yaralarım da öylece kapatılabilseydi Jisung. Bunu çok isterdim.
Az sonra onların yanına gideceğim. Anneme nasıl intihar ediliyormuş göstereceğim."
Hâlâ inanmak zordu. Yokluğuna inanmak istemiyordum. Sanki bir yerlerden çıkıp gelecekmiş gibi hissediyordum.
"Klasik olmaktan nefret ettiğimi söylemiştim evet. Ama şu an beni acıdan kurtaracak en yakın çözüm bu.
Fakat 18 yaşında silahla kafana sıkmak da pek klasik bir şey değildir. Öyle değil mi?"
Sesi titriyordu. Korkuyordu. Hem de çok korkuyordu.
Nefesim kesildi. Sanki boğazımda bir el varmış da beni boğuyormuş gibi hissediyordum.
Derin bir nefes aldıktan sonra arka tarafta bir şeylerle uğraştığını duydum.
"Ama bunu yapmadan önce senin yanına geliyorum. Küçük bir kutu buldum ve bunu çantana koymak için uğraşacağım. Olmazsa annenin gözü önünde olmayan bir yerlere de sıkıştırabilirim.
Donghyuck'la da vedalaşacağım ama sen yine de ona da kendisini sevdiğimi söyle. Benim için çok değerli.
Kaydı bitirmeden önce... seni çok sevdiğimi söylemek istiyorum. Bunu zaten biliyorsun.
Kendine iyi bak. Sakın hasta olmaya kalkışma. Anne baban sana karşı çok iyi, sürekli somurtup da onları üzme."
Bu sözleri hatırlıyordum. O gün, evime geldiğinde de söylemişti bunları.
"Çok boş ve çok kötü hissediyorum. Böyle gittiğim için, seni bıraktığım için özür dilerim.
Benim için yaşa, bizim için yaşa ve insanlara gülümse. Her güldüğünde beni mutlu ettiğini hatırlayarak gül.
Hoşçakal, sevgilim. Seni çok seviyorum."
Boşluğa bakmaya devam ettim. Sesi kesildi. Kulaklığımı çıkarıp geriye yaslandım.
O gün yanıma gelmişti. Veda etmek için geldiğini bilmek isterdim. Pişmanlık duygusuyla kavrulmaya başladım.
Ona daha sıkı sarılmak isterdim. Onu daha çok öpmek isterdim. Daha fazla saçlarını okşamak, daha fazla sevdiğimi söylemek isterdim.
Yapamamıştım.
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
broken smile | park jisung √
Fanfic"Geleceği stop tuşu ile durduramazsınız. Geçmişi geri saramazsınız. Sırrı öğrenmenin tek yolu, Play'e basmak!" ➽ angst ➽ 13 reasons why dizisinden esinlenerek yazılmıştır © cigarettesafterjae | 2021