Sizlere 1998 ' de yaşanmış bir hikayeyi anlatacağım , bu hikaye ç***r yetimhanesinde gerçekleşir ve artık hayatını bu yetim hanede geçirmek zorundadır , yıllar önce ailesi bi trafik kazası sonucunda hayatını kaybetmiştir ama yaptıkları bu kötü kazada ailenin bide küçük bir kızı vardır kazada duyulan haberlere göre tek sağ kurtulan o küçük kızdır, ama hayatı yetimhanede başlayan kızın başına geleceği korkunç bir olaydan sonra hayatı değişir ve eski acı ve kederin kızı olarak değilde acımasız ve ölümcül bir kız olur, ve ortadan kaybolur. bunu öğrenebilmek için hadi! Hikayeye başlayalım...
Evet küçük ,ebru lakabı bu ebru hayatın daha ne olduğunu bile bilmeden , onu farkına varmadan çok kötü bir olayla karşılaşır ve , yaşamının diğer kalanını yetimhanede büyüyerek devam eder ailesinin ölümünü atlatamayan ebru psikolog yardım alır , ama ebrunun aylardır aldığı bu destek küçük de olsa ebrunun psikolojisini düzeltir.
Ebru 14 yaşında iken bir aileye evlatlık verilir tabii bu ebru için pek birşey fark etmez çünkü onun hayatı o kazada son bulur .
Artık evlatlık alındığı bu aile ile ilk günlerde güzel ve sade bir hayat geçinirler ama gün ilerler çığlık sesleri artarEbru her gece çığlıklar içinde uyanırmış ve bu bir süre devam edermiş bundan rahatsız olan aile ebruyu tekrar oraya yetimhaneye geri götürürler , tabii ebrunun hayatı hiç değişmez her gece ağlarmış kimseyle konuşmaz tek başına takılırmış ,tekdi .
Bi gün öğle yemeği saati gelmiş tüm çocuklar yemek yemeğe gitmişler ama ebrunun hiç canı istememiş ve tek başına odasında kalmış, önce biraz günlüğüne yazılar yazdıktan sonra koridoru dolanmak istiyormuş
Biraz koridoru yürüyen ebru çok tiz bir ses duymuş arkasına baktığında ayağına bir bilye düşmüş
Bilyeyi eline almış ensesinde bir ürperti geçmiş , ebru bilyeyi eline almış ve arkadaşlarının yanına inmiş
Korku dolanıyormuş kanında ,her yürüdüğü zaman bir tiz sesi duyuyormuş attığı her adımında ensesinde tekrar hissettiği ürperti yine geceleri kâbus ve çığlıklar içinde uyanıyormuş
Ama bu sefer gördüğü kabuslar farklıymış , çünkü bunlar daha korkunçmuş...
Aradan iki ay gibi geçmiş ve yetimhane sorumlusu öğretmenler, müdürler sabah büyük bir şaşkınlık ile uyanmışlar evet çünkü ebru yokmuş heryeri aramış ve sormuşlar ebrudan hiçbir haber yokmuş , gizemli bir şekilde ortadan kaybolmuş
Yine araya haftalar girmiş ebru bulunamamış artık kayıplara onun ölü olarak kaydedilmiş bir gün yetimhane temizleme sorumlusu kadın ebrunun yatağının üzerinde küçük bir günlük bulmuşlar öğretmenleri ebrunun günlüğünü açıp okurlar belki ebrudan bir (iz çıkar) diye.
Ebrunun günlüğünü okuyan görevliler büyük bi korku yaşamışlar
Günlüğünde şunlar yazıyormuş:
Nolur , nolur gelme ! Hayır anneehğ
Bu akşam yine geldi çok korkuyorum , biri yardım etsin
Sevgili günlük beni iyi dinle,
Bunları sana yazıyorum , çünkü çok korkuyorum hani bi gün
Koridorda dolaşırken,bir bilye gördüm yaa evet o bilyenin yansımasında yani arkamda birini gördüm bana bakıyordu bunu söyleyemedim kimseye inanmazlar di o bilyeyi yastigimin her altına koyup uyudugumda birini beni boğuyor gibi hissediyorum her gece böyle oluyor sonra bi gece yine o gölge o geldi yüzünü göremedim kolumdan tuttu ve beni başka bir yere götürdü çok korkuyordum ama sonra uyandığımda kendimi tuvalette buldum sonra odama gidip uyudum.Yine uyandım çünkü bu son yazılarım olucak ben artık yaşayamıyorum bu hayatta ,beni bekliyorlar onlara giddecem onların yanına kendine iyi bak.
Sevgilerle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa Korkunç Hikayeler
Mystery / Thrillerarkamı döndüğümde gitmişti yada ben öyle sanıyordum ... karanlığın sonu var mıdır acaba ... kulağımın dibinde hissettiğim nefess...