Babaannemlerin küçük bir köyü vardı, bizde orada yaylaya çıkmak için o köye gitmiştik ama duyumlarima göre o köyde bi kuyu varmış ve köylü o kuyuda kız çığlık sesleri duyuyorlar mış tâbi biz ve kuzenlerim bu kuyuyu çok merak etmiştik bu arada iki kuzenim yayla köyünün sakinleridir.
Yine sıradan bir gün aileler yaylaya çıkmış bizde o kuyuya bakmak için onlara minik bir yalan söylemiştik ve köy evimizden çıkıp yola koyulduk...
Kuyuya varmadan önce gece olmasını ve güneşin batmasını bekledik hem böylece daha maceralı olur diye
Gece çökmüştü bu gece aileler yaylada gecireceklerdi bize öyle haber verdiler artık gitme vakti gelmişti ortada biraz oyalandıktan sonra kuyunun yanına vardık
Bi yarım saat kuyunun kenarında bekliyorduk bu gece zifiriydi yıldızlar da pek yoktu ellerimizde fenerler vardı ama yinede karanlıktı biz dört arkadaş öylece orada sıkılıp bekliyoruz ve bi arkadaşımız kuyuya girmek için tutturdu , yanına küçük bir çanta içinde ise beş metrelik ip çıkardi biraz fazla maceracıydı (inşallah bu macera perestliği başına kötülük açmaz)
Kuyunun içine girmek için tutturan arkadaşımız ipin bir ucunu beline bağladı diğer ucunuda bize onun çekmek ve aşağıya indirmesi için tuttuk.
Kalbim küt küt atıyordu ipi aşağıya indirdiğimizde arkadaşımız tamam yeter dedi ve ipi sarkmamamızı istedi iki dakika sessizlik geçtikten sonra sesi kesildi seslendim seslendik ama cevap yoktu acaba ne oldu diye telaşlanırken kuyunun içinde arkadaşımızın çığlık ve acı korku sesi kulaklarımızı doldurdu bi yandan yardım istiyor bi yandan da ipi çekiyorduk...
Nefes nefese koşa koşa eve gittik saat gece yarısını geçmişti eve yakınına vardığımızda ışıklar yanıyordu belki ailemiz gelmiştir dedik eve geldiğimizde beklediğimiz görüntü şok etkisi yarattı
Çünkü ev harabeye dönmüş durumdaydı heryer her taraf kötü durumdaydı ,bekli hırsız girmiştir dedik ama yok eğer hırsız olsa maddi eşyaları çalardı dokunmamış ti arkadaşımız çok kötü durumdaydı dili tutulmuştu onu buraya kadar zar zor getirdik acaba kuyunun içinde ne gördü de böyle korktu veya ne oldu yarın olmasını bekleyemezdik aileler yarın geliyorlar arkadaşımızı bu durumda bırakamzdık onu hocaya götürmeliyiz dedik ve el fenerlerimizirde alıp köyün hocasına gittik bize siz mucizevi kurtulmuşsunuz çünkü geceleri kim o kuyunu içine baksa bir daha geri gelmiyormuş çünkü o kuyunun bir hikayesi varmış ...
Bundan sekiz yıl önce küçük bir kız gece duş almak için kuyuda su çekecekmiş ve kuyunun başına gitmiş kuyudan su çıkaracağı sırada ileride gelen üç çocuk kıza : bu kuyunun içinde başka bir dünya var oraya gidenin hayatı çok güzel olurmuş demişler ve saf kız da buna inanmış ve kuyuya girmiş çocuklar da sen girdiğin zaman yarın gelir seni çıkarıcagiz demişler ve tabii olan olmuş küçük kızı aylardır yıllardır o kuyuda unutmuşlar ta ki gece çok susayan bir adamın o kuyudan su içeceği zamana adam o kuyudan su içmiş , arkasından gelen bir rüzgar hissetmiş bu biraz garipmiş arkasına baktığında küçük bir kızın ona yaklaştığını görüşmüş adam ne olduğunu anlamamış bi anda kendini kuyunun içinde bulmuş ve başını sağa sola çevirdiğinde bir yaratık...
Köylüler kuyunun suyunu çok tatlımsı ve garip kokulu duyuyorlar mış kuyuyu kontrol ettiğinde içinde bi kısmı yenmiş ve parçalanmış bir cesed bulmuşlar...
Hocanın söyledikleri korkumuzu iki kat daha arttırdı ve arkadaşımıza bir kaç dua okumasını söyledi onun da dili bir kaç güne iyileşmisti bi daha asla geceleri gündüzleri de olsa kuytu ve ıssız yerlere gitmicekmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa Korkunç Hikayeler
Mystery / Thrillerarkamı döndüğümde gitmişti yada ben öyle sanıyordum ... karanlığın sonu var mıdır acaba ... kulağımın dibinde hissettiğim nefess...