( ⚈̥̥̥̥̥́kınalı gelin⚈̥̥̥̥̥̀)

9 1 0
                                    

Uzaktan bir akrabamız vefat etmişti ve bizde oraya gidecektik aslında pek istemesem de ailemin ısrarından gittik ben ve küçük kardeşim annem ve babam köye ulaşmıştık ailem mezarlığa gitti bizide akrabamız in evinde bıraktılar.

Telefonum ile oynuyordum küçük kardeşim de akrabamızın küçük bir kızı vardı onunla misket yuvarlıyorlardı , kendi odamı özlemiştim bile , çünkü köy yerlerinde tek oda sahibi olmak biraz zordur

Annemler arayıp gecikeceklerini söyleyip erkenden uyumamizi söylediler , uyku tutmamiştı  yatağımda bir sağa  bir sola dönüyorum ama uyku tutmuyordu beni penceremden tıklama sesi geldi kafam oraya döndü biraz ürkmüştüm sonra birkaç tıklama sesi daha duydum yorganimin içine biraz daha sokuldum gerçekten,korkuyordum acaba açsam mı pencereyi diye düşündüm Amman ne olucak ki belki kedi tırmalıyordur( hep böyle söylerler) pencereyi açtım gerçekten de kediydi onu içeri aldım biraz sevdim bu arada korkum geçmişti...

Kahvaltımızı da yaptık biraz dışarı dolaşmak istiyorum diye evdekilerden ve ailemden izin aldım ama çıkmadan önce gözüme bir kapı takıldı kapının arkasından sesler geliyordu belki ev ahalisinden biridir diye düşündüm ama herkes burdaydı çocuklarda dahil

Evet kapıyı daha önce fark etmemiştim o kapıyı eski bir kapıya benziyordu acaba o kapının arkasında ne var diye merak ettim kapıya yönelir yönelmez evin büyük yengesi kolumdan tuttu ve beni o kapıyı açmamak için uyardı ben niye ki dediğimde ise bi cevap vermedi biraz merak etmiştim doğrusu...

Evin küçük bahçesinde oturmuş düşünüyorum kapının arkasında ne var  o sesler sanki bişey o kapıyı açmam için zorluyordu ama ben de isem o kapıyı açarım ve arkasındaki şeyi bulurum...

Artık gece çökmüştü ailem daha gelmemişti bir akrabası gece onlarda yemeğe davet etmişlerdi bende bu gece o kapıyı açacaktım herkes uyku modlarına geçmişlerdi bile bende uyumuş gibi yapıp kapıyı açacaktım , evet  artık herkes uyumuştu bende minik adımlarla kapının yanına vardım kilitliydi umudum biraz azalmıştı arkamı dönüp gidecekken çat diye açıldı ama o kapı kilitliydi, bunu fırsat bilip direkt odaya girdim rutubet ve eski kokuyordu , içeriyi biraz kolaçan ettim ve bunun yeterli olduğunu anladım çünkü kapı sesi gelmişti ev sakinlerinden biriydi sanırım direk odama girdim ve uyudum

Sabaha köy ahalisini başımda beklerken buldum sorduğumda ise gece çığlık atıp ağladığımı söylediler , çok şaşırmıştım ben hiç çığlık atmamıştım bu bir kaç gece daha sürmüştü ailem de gelmişti bu arada yine bi gün ev ahalisi  toplanmış sohbet ediyorlardı başım dönüyordu mutfağa su içmeye gittim elime su bardağını aldım az kalsın boğuluyordum gördüğüm şey ile pencerede bi kadın bana bakıyordu ,çok garip direk odaya gittim.

Ailem bir kaç gün daha burada kalacaklarını söylediler bu arada kabuslar devam ediyor çünkü her o odanın yanından geçtiğimde gel!.. Gel!.. Diye bir ses duyuyordum kime söylediğimde duymadiklarını söylüyorlardı , çok korkuyordum ve midem bulanıyordu.

Bu gece de herkes uyuduğunda o odaya gittim etrafta çeyiz vb. Şeyler vardı hepsi etrafa düzgünce serilmiş biçimdeydi gözlerim kapanmaya başladı ve...

Ve yine gözlerimi açtığımda ailemin korku ile bana baktıklarını görüyordum sorduğumda ise beni derenin kenarında bulduklarını söylediler buna çok şaşırmıştım.

Bugün eve gitme günüydü eşyalarımızı toplamış arabaya koyuyoruz herkes ile veda ettikten sonra babam gaza yüklendi son kez arabada arkamdan eve baktım o odaya orada bi el vardı gördüğüm kadar ile el kınalıydı belki yengemdir deyip önüme döndüm.

Beni buldukları derenin yanından geçeceğimiz sırada derenin kenarında Telli duvaklı bir gelin gördüm anneme o gelini gördün mü dedim annem de hayır deyip korkumu başlattı babama ve kardeşime onu gördünüz mü dediğimde onlarda hayır görmedik dediler bu çok garipti eve varmıştık uyku basmıştı beni direk odama girip yattım sabah uyandığımda ise annemin kızım elindeki kına çok güzelmiş sen mi yaptın dediğinde delirdiğimi hissettim.

Duyduğuma göre o eve bir gelin gelecekmiş , kına gecesi gelini derenin üzerinden at ile gecireceklermiş gelenek işte o kına gecesinde gelin o senenin kuvvetli yağışların dan dolan taşan derenin sel kurbanı olmuş at ile birlikte sürüklenmişler ne attan ne gelinden bi haber almışlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kısa Korkunç HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin