Bebe:
Dnešek mohl být jako každý jiný.
Jako každý, kdy po vyčerpávajícím školním dni přijedu domů a jako tělo bez duše sebou jen plácnu do postele.
Není to tak, že bych neměla nic na práci. Práce je plno.. Jen nemám sílu a vlastně ani chuť se do ničeho pouštět.
Možná to znáte, každý den vám začne připadat jako ten stejný. A vše kolem přestane dávat smysl..
Občas máte pocit, že už dále prostě nemůžete.. Že byste to měli vzdát.. Ale pak přijde den, takový jako pro mne právě nastal..
Stane se něco, co vám naprosto změní pohled na svět. Najednou je vše kolem hezčí, takové světlejší. Jakoby se celý svět rozzářil a vy máte radost ze všeho kolem..
Přesně takový pocit ve mně ONA vyvolala..
I když by neměla.
Seděla jsem v autobuse, stejném jako každý den. Pomalu jsem usínala a pořádně ani nevnímala, co se děje kolem.
Zaklepala mi na rameno.Už při prvním pohledu na ni mi bylo jasné jak ji budu říkat.. Podle dlouhého červeného svetru, který měla na sobě - Dívka v červeném.. Pousmála jsem se nad svou myšlenkou.
"Mohu si přisednout?" Pošeptala lehce nervózně.
Jen jsem ospalým hlasem řekla "jistě" a prohlédla si ji.
V té dlouhé mikině byla tak maličká.. A tak roztomilá.. Skoro jsem až měla chuť ji obejmout..
Možná to byl pohled do jejích očí, možná touha ji vidět znova.. Ale zrovna tahle dívka mi dala ten elán do života..
Nebyla to láska. Nevěřím na lásku na první pohled.. A už vůbec nejsem na holky.. Jen jsem s ní chtěla mluvit. Trávit s ní čas a obdivovat ji.
A tak jsem vedle ní jen mlčky seděla a doufala, že ona bude ta, která promluví.. Že jsem jí také zaujala natolik, aby mne chtěla poznat..
ČTEŠ
I'll call you mine (Marie Ulven X Bebe Rexha)
Fanfic2 neznámé dívky se sejdou v neznámý den. Samy neví co je čeká, ale ví, že v té druhé našly smysl svého života. Někdy to pro obě bude těžké, ale ony to snad nevzdají. Marie = 16 y. o. Bebe = 18 y. o.