Yine her zaman ki gibi güne başlamıştı Dicle ,sabah uyanıp güzel bir kahvaltı yapıp spor yapmıştı.
Her gün yaptığı gibi bugün de çimenliklerin üzerine doğru uzandı .
Nefesinin düzene girmesini bekledi .
Biraz çimenliklerin üzerinde oturdu ve sonra eve doğru yol aldı .******
Demir kapıyı açıp içeriye girdiğinde meral hala mutfakta kahvaltı hazırlıyordu .
- Ben geldim ,hazır mı kahvaltı .
- hazır hazır getir poğaçalar ıda tabağa koyalım .
- sıcacıklar yine o teyze den aldım .
- iyi yapmışsin o teyze müthiş yapıyor ya
- aynen öyle ,ee hadi oturalım o zaman
Dicle ve Meral birlikte kahvaltı masasına oturup sohbet ederek kahvaltı yapıyorlardır.
Eee dicle cim alıştın mı buralara .
Yani alıştım gibi artık kaç ay oldu .
Bugün senin için bir ajans la anlaştım ,gidip konuşacağız .
Ya Meral keşke bana da haber verseydin.
Ne yapalım artık hızlı gelişti herşey zaten
Nasıl yaptın
Neyi
Nasıl ayarladın çok zordu normalde ben kaç kez aradım açan bile olmadı telefonu
O da benim sırrım Dicle cim
Eee hangi ajans peki adı ne menajerin
Ego ajans ta
Hangi menajer
Söylüyorum
Söyle hadi ya çatlatma adamı
F-Feris Dikmen
Dicle sevinçten bağırmaya başlar .
Şaka yapıyorsun Meral ,sen ciddimisin ya ,o kadın dan sen baya baya ne yani şimdi ben feris dikmenle mi konuşacağım .
Evet aşkım aynen öyle feris dikmenle toplantı yapacaksın ,belki de senin menajerin olmayı kabul eder .
Ya meral çok teşekkür ederim ,sen olmasaydın ben hala ajans arıyor olucaktım .
Rica ederim ya benim için biraz zahmetli oldu ama senin için her şeye değer .
Dicle Meral in yanağından öper .
İyi ki benim arkadaşım sın Meral .
Sende benim iyi ki arkadaşımsın.
Birlikte kahvaltı yapalarlar ve ego ajansa gitmek için hazırlanırlar.
Ego ajans toplantı :
Serkan :bugün ne yapıyoruz bakalım ,feris senden başlayalım .
2 tane oyuncu adayım gelicek ,elimde bir senaryo var onlar için başrol çift i bulacağım .
Serkan : Kıraç sen
Kıraç : bugün pek bir işim yok sadece ada masalının yönetme ni ile bir yemek yiyeceğiz sonra küçük çaplı bir iki işim var .
Tek tek herkese sorup toplantıyı bitirir .
Kıraç yönetmenle yemek yemek için çınar ile dışarıya çıkarlar . Feris odasinda yeni oyuncuları için kabul olursa diye sözleşme hazırlıyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fırsat #dicbar ( Askıya Alındı )
Short StoryKarışık bir şeyler işte :))) (dicbar-ahden)