Barış arkadaşlar i ile eğlendikten sonra eve gelir ve direkt uyur .
7 gün sonra & pazartesi
Barış ve dicle ajansa gelmiş feris ile toplantı ya başlamışlardı.
F :artık yavaştan yavaştan başlıyacak çekimleriniz . İlk bölüm un senaryosunu zaten okudunuz size tekrardan 1.bolumun senaryosunu vereceğim bir iki yerde değişiklik oldu haberiniz olsun .
D:tamam tamam feris sıkıntı yok zaten tekrardan çalışacağız ya
B: umarım çok güzel olur , emeklerimiz karşılığını alırız
F: umarım siz kendinize güvenin o yeter .
F:neyse artık ben kaçar siz çıkmadan asistanım dan 1. Bölümün yeni gelen senaryosunu almayı unutmayın
D-B:tamam feris .
Dicle ve barış senaryoyu alıp ajanstan birlikte çıkarlar.
B:Dicle müsaitsen bir kahve içelim mi sana anlatmam gereken birşeyler var.
D: şuanlik bir programım yok gidebiliriz.
B:senin için bir sorun olmazsa benim arabamla gidelim mi ?
D: yok canım ne sorunu hadi gidelim*Dicle canım dediğini sonradan fark edip sadece barış a gülümser*
Birlikte bir cafeye geldiklerinde ;
B: şimdi lafı uzatmadan söyleyeceğim hani ben sana geçen hafta demiştim ya seni birisi sordu diye ben o kişiyi galiba buldum .
D:evet hatırladım kim di beni soran kişi ??
B:sanırım duymayı pek istemediğin kişi
D: kim barış söylesene ??
B:K-kıraç Özdal di seni soran kişiDicle iki dakikalık sadece barış in gözlerine odaklandı ve içinden şunları geçirdi .
*Hayır ya ne olursun bu bir şaka olsun *
Dicle barış ın sesi ile kendine geldi.
B:dicle Dicle pişttt güzelim ,iyi misin
D: kalkalım mı artık !!Barış diclenin sözünü ikiletmeden hemen hesabı ödeyip kafeden çıkarlar.
D:neyse artık barış ben eve geçeyim artık yoruldum bugün fazlası ile .
B:Dicle hiç iyi gözükmüyorsun seni bu halde tek bırakamam ama .* Barış korkarak söyler *
D:yok gerçekten iyiyim ben sen merak etme .
B:gel en azından ben bırakayım evine seni ,cidden bak içim rahat etmez .
D:iyi peki madem , hadi gidelim o zaman .
Barış Dicle nin evinin önünde durur ..B: eminmisin iyi olduğuna , bak gerçekten çok kötü gözüküyorsun .
D:iyiyim hadi ben kaçtım.
Dicle arabandan inip kapıyı kapatmadan barış a seslenir .
Bu arada teşekkür ederim getirdiğin için .Dicle kapıyı kapatıp gider .
Barış ise ;
Rica ederim ne demek evinin adresini de öğrenmiş oldum işte fena mı , seni tanıma ya başladım bile Dicle ertemmm
Diye kendi kendine konuşur .Arabayı çalıştırıp hızlıca oradan ayrılıp evine gelir .
********
Zaman akşam saatleri olmuş tu bile . Barış Beyaz koltuğuna yayılmış 1.bölümün senaryosunu okuyordu .
- Hadi beee , vayyyy
Kendi kendine karışık karışık tepkiler veriyordu barış .
Sonra aklına dicle yi aramak geldi eli hemen telefona gitti .rehberden Dicle yi bulup aramıştı bile . Kulağına götürdüğünde
*Aradığınız kişiye şuan da ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz
Sesini duydu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fırsat #dicbar ( Askıya Alındı )
Storie breviKarışık bir şeyler işte :))) (dicbar-ahden)