2. bölüm

476 30 27
                                    

*Barış arkasından duyduğu sesle duraksadı.

Pardon  bir bakarmısınız                               buyrun                                                               az önce ki kız kimdi acaba                                                                                      anlamadım siz neyi oluyorsunuz ki dicle yi tanıyormusunuz  ??                                    adı dicle miydi ,pardon birine benzettim o zaman .  

kıraç dicle nin ismini duyunca ilk başta afallamış  sonra kendine gelmeye başlamıştı.

yıllar önce terk ettiği , kızını hem de kendinden bile çok sevdiği eşini hatırladı bir kaç saniyeliğine. Sonra ise o lanet günü hatırladı .

" dicle evde ,annesi ve babası ise daha işten gelmemişti . tek başına odasında yarım bıraktığı resmini tamamlamaya çalışıyordu ,arada bir kendi kendine söyleniyordu .                                                *offf yapamıyorum işte yaa                                                                                                      Dicle elinde ki fırçayı ve kalemi yere doğru fırlattı  ve akşam babasından yardım almak için resimin başından kalk tı. biraz zaman sonra kapı çaldı ve babasının geldiğini anlayıp hemen kapıya koştu ,her zaman olduğu gibi önce babası sonra annesi geliyordu ,babasına sarılmak istediğinde babasının kendine tokat atması ile durdu ne olduğunu anlamamıştı ,acaba ters bir hareket mi yaptı diye düşünürken babasının bu aralar bozuk olduğu işi aklına geldi ,ne yani işleri kötü oldu için mi kendisine tokat attı diye düşünürken babasının kollarını sıkarak odaya götürürken   ki  hali gözlerinin önüne geldi ve tekrardan kendisinden nefret etmeye başladı .dicle artık gözünden akan yaşları durduramıyordu .... 

dicle den                        

babam ilk defa beni dövmüştü , hem de  benim hiç bir suçum yok tu yine o lanet olası içki den içmişti .Dicle hem ağlıyor hem de başından geçen iğreç olayı günlüğüne yazıyordu normalde hep mutlu olduğu anıları yazardı günlüğüne ama bugün tam tersini yapıyordu ,eliyle önce ki sayfalara bakıyordu ne kadar da az dı mutlu olduğu anlar halbuki  bir insan ı mutlu etmek o kadar da zor bir şey değildi .Artık anne ve babası da boşanacaktı ,zaten o adama baba da denilir miydi  ki . Dicle annesinin yanında kalmak istiyordu zaten böyle bir olaydan sonra tekrar babasının suratına bile bakmayacaktı kendisine söz vermişti sadece en son babasına söyleyeceği iki kelime söz den sonra tekrar babası ile görüşmeyi , konuşmayı planlamıyordu .

ve o gün gelmiş ti artık anne ve  babası tam olarak ayrılmıştı dicle annesinin yanından izin isteyerek son kez babasının yanına geldi 

babasının tam karşısına oturdu çünkü onunla göz teması kurmak istiyordu .        Dicle konuşmaya başladı kıraç ın ise dicle nin yüzüne bakabilecek bir cesareti yoktu .  

" neden ,neden baba neden ...   beni neden dövdün .... ben sana ne yaptım ya ... söylesene baba ya,ben ne yaptım sana ...  yanlış bir şey mi söyledim sana  , yanlış bir şey mi yaptım ...   konuşsana baba ... * dicle bunları bağırarak söyler *

  kıraç sadece hayır diyebilmişti                                                                                                                                    

o zaman neden ya ,anlamıyorum seni ben işlerin mi kötüydü sinirini benden mi çıkardın ...    benim canım yandığında  mutlu mu oldun ...   işlerin düzeldi mi tekrardan ...  hıı beni dövdün ee işlerin düzel dimi tekradan ...  

keşke senin gibi bir babam olmasaydı ,keşke ben seni hiç tanımasaydım , şimdi sanma ki  sen annem le ayrıldığında bana yaşattıkların da silinir falan.

silinmeyecek hiç biri ve bana bunu dedirtiğin için umarım hayatın boyunca mutlu olamazsın "bunların hepsi bende saklı kalacak " dicle babasının yanından ayrılıp arkasını dönerek şunları söyler .

" eğer ki bir gün beni tekrardan görürsen sakın karşıma çıkma bana bu acıları tekrar yaşatma senden sadece bunu istiyorum "       "

****şimdi ise ****

kıraç göz yaşlarını silip arabasına binip oradan uzaklaştı .

evine vardığında önce eşini selamlayıp beren e sıkıca sarıldı , sonra ise yatak odasına uyumaya çıktı .Yatağa girdiğinde sadece  boş tavanı izleyerek bugün olanlar ı aklından geçirdi .

acaba dicle beni tekrar görürse ne tepki verir diye geçirdi içinden .Asla düşünmezdi yıllar önce ki kızını tekrar görmeyi ,çok güzel bir kız olmuştu onu ilk gördüğüne gidip konuşmak istedi ama emin olamamıştı ve kendinde o cesareti bulamamıştı .

bunları düşünürken uykuya dalmıştı bile .

mayda ve beren ise çok şaşırmışlardı ilk defa böyle görüyorlardı kıraç ı ,i ilk defa bu kadar erken saatte uyumaya çıkmıştı .Çok üstüne gitmek istemedikleri için yanına bile çıkmamışlardı .

< dicle ve meral <

dicle eve gelmiş her şeyi kelimesi kelimesine anlatmıştı , barış ı bile , barış a kendinin bile daha çözemediği bir şey hissetmişti .asla normalde ilk görüşte aşka  inanmazdı ama galiba ilk görüşte barış a aşık olmuştu ,ama kendisi de biliyordu ki kendisinin partneri ile  aşk yaşaması doğru değil di ,doğru  adımlar attığından emin olacaktı .Barış tan bir hamle bekleyecekti.

meral in yanından izin isteyerek uyumaya gitti ama gözüne hiç uyku girmemişti  , hala aklında barış vardı . Sonra ise telefonuna gelen bildirim ile yatak ta doğruldu ve eline telefonu alıp bakmaya başladı .

* instagram bir yeni takipçi *

*barıshavasoffıcal seni takip etmeye başladı .

dicle hemen telefona bakarak sırıtmaya başladı sonra ise  hemen kendine gelmeye çalıştı ve barış  geri takip etmeye başladı . dicle barış ın hesabında dolaşırken  barış tan gelen bildirim ile kaşlarını çattı .

* dicle iyi geceler kusura bakma biraz geç oldu ama bugün sen gittikten sonra seni birisi  sordu *

kim sormuş olabilir diki, hemen  barış a kısa bir cevap yazdı .

*kim sordu adı neydi sordun mu 

* ha yok ya adını sormadan gitti birine benzettim falan dedi ama sanki seni tanıyormuş gibiydi yani gözleri falan doldu 

*bilemiyorum artık  , kim beni görmek istiyorsa ben buradayım zaten bir yere gittiğim yok gelip görür yani .Teşekkür ederim haber verdiğin için .

*Rica ederim ne demek ben daha fazla rahatsızlık vemeyeyim ,tekrardan iyi geceler ,görüşürüz.

*yok ya ne rahatsızlığı ,iyi geceler görüşürüz o zaman .

dicle  kendi kedine söylenmeye başlar .

* niye kısa kesiyorsun  ki , ya insan bir nasılsın falan der 

dicle tekrardan yatağın içine girer ve kendini uykuya teslim eder.

2.bölüm de bitti şimdilik hala
Yayınlamadım .şuan saat gece 2 .55 gözümden uyku akıyor resmen son kez yazım yanlışı varmı diye kontrol ettim hiç yokmuş umarım beğenirsiniz beğenirseniz de beğenmezseniz de yıldız a kesin dokunun yani o kadar emek veriyorum jakajakanan.
6. Bölüm lük hikayemin 2. Bölümü de bitti şükür ya jskajakjaka 😎👻💅🥳
916  kelime iyi okumalar , sevgiler Melisa✨✨

Arkadaşlar beğenmeyi unutmayın yeminle beğenme az olunca bölüm atasim gelmiyorrrrrrr



fırsat #dicbar ( Askıya Alındı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin