Uyandı

1.2K 46 93
                                    

Ben geldim canlarım. Nasılsınız?. Ben iyiyim. Hadi bölüm.

Asiye: Dorukkkkkkk

Nebahat: oğlummmm

Melisa:A-abi

Asiye: ölmedi. Doruk ölmez. Beni bırakıp gitmez. Doruk ne olur geri dön. Beni bırakamazsın.

Aniden bir şey olur. Monitordeki çizgi normale döner. Doruğun gözünden bir damla yaş firar eder.

Asiye: Ya-yaşıyor Doruk yaşıyor.

Nebahat: oğ-oğlum yaşıyor.

Doktor: hasta döndü. Bu bir mucize. Hasta hayata döndü.

Asiye: a-bi yaşıyor. Doruk yaşıyor. Gitmedi. Beni bırakıb gitmedi. Bi-biliyordum. D-Doruk beni bı-bırakıp gitmezki.... der ve bayılır. Kadir Asiyeyi tutar.

Kadir: Asiye Asiye boncuğum aç gözlerini

Hemşire gelir. Asiyeyi bir odada alırlar.

Kadir: hemşire hanım Asiye nasıl? Neden öyle bayıldı?

Hemşire: telaşlanacak bir şey yok. Sadece tansiyonu düşmüş.

Kadir: teşekkür ederiz. Göre bilirmiyiz?

Hemşire:Şuan uyuyor. Birazdan göre bilirsiniz. Serum bitincede kalka bilir.

Ömer: teşekkürler.

2 GÜN SONRA

Asiyenin anlatımından:
2 gün geçdi. O günden tam 2 gün geçdi. Doruk hala gözlerini açmadı. Hala uyuyor. Ama biliyorum. Gözlerini açıcak o yeşil sevgi dolu gözler ile bana bakacak. Şuan onun odasındayım. Doktordan izin alarak girdim.

Yazarın anlatımından:

Asiye içeriye girer. Doruğun karşındakı sandalyeye oturur. Doruğun elini tutar.

Asiye: Doruk nefesim kaç gün oldu. Duyamıyorum sesini bakamıyorum o gözlerine. Hadi kalk artık. Ne olur kalk. Sensiz olmuyor Doruk sensiz yapamıyorum. Yaşayamıyorum. Herles perişan halde. Annen baban Melisa. Herkes çok kötü. Sen yokken sanki bir boşlukda oluyorum. Ne olur geri dön. Aç gözlerini der ve Doruk parmağını oynatır.

Asiye: Doruk?

Asiye yerinden kalkmak ister doktor çağırmak için. Ama Doruk Asiyenin elini tutar. Asiye Doruğa bakar. Doruk yorğun ama bir o kadar da sevgi dolu gözlerle Asiyeye bakar.

Doruk: gi-gitme. B-ben se-senin için ge-geldim. Sen gi-gitme. Ya-yanımda ka-l

Asiye: Doruk geldin. Beni bırakmadın. Ben gitmiyorum ki. Doktor çağırıb geri gelicem der ve hemen kapıyı açarak dışarıya çıkar.

Nebahat: Asiye kızım ne oldu?

Asiye: Nebahat hanım. Doruk

Melisa: ne oldu Doruğa?

Asiye: Doruk gözlerini açdı.

Nebahat: neee. Allahım sana şükürler olsun ya rabbim.

Asiye doktorları çağırır. Doktorlar odaya girer. Doruğu kontrol ederler. Herkes odadadır. Asiye Doruğun sağ tarafında Nebahat Doruğun sol tarafında baş ucunda durmuşdu.

Asiye: nasıl doktor bey?

Doktor: hastamız gayet iyi. Doruk bey çok güçlü biri. Bu kadar şeyin üstesinden geldi. Şimdi onu 1 2 gün misafir edeceğiz. Sonra taburcu ola bilir.

Nebahat: çok teşekkür ederiz doktor bey.

Doktor çıkar.

Kadir: nasılsın Doruk?

Doruk: iyiyim çok teşekkür ederim.

Ömer: geçmiş olsun.

Doruk: sağ ol.

Akif: oğlum iyisin demi şimdi?

Doruk: iyiyim baba teşekkür ederim.

Nebahat: ağrın sızın var mı yavrum?

Doruk: yok annecim. Yok iyiyim ben.

Akif: ee hadi o zaman bizde çıkalım.

Nebahat: nereye Akif ben hiç bir yere gelmiyorum. Oğlumun yanında kalacağım.

Akif Nebahatin kulağına

Akif: ya Neboş çıkalım diyorum. Görmüyormusun çocuklar yanlız kalmak istiyor. Bizden utanıyorlar.

Nebahat: tamam o halde. Oğlum biz çıkıyoruz. Bir şeye ihtiyacın olurdsa dışarıdayız tamammı yavrum.

Doruk: tamam anne

Herkes odadan çıkar. Odada sadece Asiye ve Doruk kalır. Asiye hemen Doruğa sarılır.

Doruk: dur dur. Boğulacağım der gülerek

Asiye hemen ayrılır Dorukdan.

Asiye: iyisin demi? Bir şeyin yok?

Doruk: nc sen yanımdasın. Artık hiç bir şeyim yok.

Asiye: ben sana bir şey olacak diye çok korkdum der ve gözleri dolar.

Doruk: ağlama geçdi. Bak ben buradayım. Artık unutalım o günleri. Hadi gel yanıma.

Asiye: ne?

Doruk yana kayar.

Doruk: hadi gel yanıma.

Asiye: Doruk saçmalama

Doruk: ya hadi. Beni mi kıracaksın? masum masum bakar Asiyeye.

Asiye: off Doruk

Doruk: hadi gel.

Asiye Doruğun yanına uzanır. Alınlarını bir birine yaslarlar.

Asiye: sensiz nefes alamadım.

Doruk: sensiz nefes alamadım.

Doruk biraz daha Asiyeye yaklaşır. Asiyeyi öper. 1 2 dakika geçdikden sonra ayrılırlar. Asiye başını aşağıya salar.

Doruk: utandın mı?

Asiye: yani.

Doruk: utanma benden der Asiyenin başını yukarıya kaldırır. Alnından öper.

2 gün geçer.

Asiye sabah telefonun sesi ile kalkar. Telefonu açar.

Asiye: alo

X: Allah rahmet eylesin...

Ve son. Sizi seviyorummmm💙💙💙





asdorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin