Emel kayp oldu

2.4K 66 12
                                    

Oncelikle ozur dilerim biraz gec oldu. Biraz islerim vardi. Bu gun nedensizce cok mutluyum. Her neyse bolume gecelim.

Asiye sınıfdan çıkacakken Doruk ona seslenir.( baska bir sey düşünen meee😀😀😀😀).

Doruk: Asiye bir dakka gelirmisin?

Asiye: ne oldu ne var?

Doruk: Şey ben bunu artık son kez söylüyorum. Eger yine hayır dersen seni mecbur etmicem. Lütfen müzik yarişmasina katıl. Bak Harikanın ne dediyine bakma. Aksine onun inadina katıl.

Asiye: sence ben katılmak istemiyormuyum. Ben Harikayla uğraşmak istemiyorum. Çünki eger benimle uğrasirsa ben kendimi tutamicam. Oğretmende dediki eger kavga edersen bursunu kesmek sorunda kalıcaz. Bense bunu istemiyorum.

Doruk: Anliyorum seni bak sana söz veriyorum Harika bir daha seninle uğrasmicak. Hem burasi sadece onun babasının deyil. Benimde babamın okulu. Lüfen düşün bir daha düşün yarin senden haber beklicem. Malum haftaya yarışma var. Ne dersin düşünücekmisin???

Asiye: tamam düşünücem

Der ve sinifdan çikar ve arkasinda nedensizce sırıtan bir Doruk Atakul birakir. Bir süre sonra Dorukda sınıfdan çıkar.

Asiyenin anlatımıyla:
Eve gelerken Dorukun soylediklerini düşünmeden edemedim. Ama eve vardiğimda. Yengem Emelin kayıp olduğunu soyledi. Nee Nasil??? Başımdan aşaği sanki kaynar sular döküldü. Gözlerim doldu. Her yeri aradık ama bulamadık. Delirmek üzereydim. Bu çocuk nerdeydi.

Dorukun anlatımıyla:
Okuldan çıkıb arabaya bindim ve evin yolunu tutdum. Asiye ne cevab vericek. Keşke kabul etse. Beni bu düşünceden ayiran bankda ağlayarak gordüğüm küçük kiz oldu. Bir dakka sanki tanıyordum onu. Yok artik bu oydu Asiyenin kardeşi. Ne isi vardı burda??
Arabadan inip yanina yaklaşdım. Yanina oturdum.

Doruk: neden ağliyorsun kuçuk kiz

Emel: ben evin yolunu kayp etdim. Bulamıyorum.

Doruk: gel ben seni evine götüreyim.

Gözyaşlarini silerek bana bakdi

Emel:Sen benim evimin nerde olduğunu biliyormusun??

Doruk: evet

Emel: sen kimsinki?

Doruk: ben-ben ablanin arkadaşiyim. Hadi gidelim. Çok merak etmişlerdir seni. Hem- hem istersen sana pamuk şeker bile aliriz.

Emel: gercekden mi?

Doruk: tabiki hadi gel.

Asiyenin anlatımıyla:
Sabahdan beri ariyorduk ama yok yok emel ortalıkda yok. Sonunda polise haber vermek için iceriye giricekdik ki Dorukun arabasi önümüzde durdu. Ne işi vardi burda.

Yazarin anlatımından:
Doruk arabadan indi. Herkes ona anlamaz gözlerle bakiyordu. Doruk arka kapiyi acdi ve Emel arabadan indi.
Asiye Emeli görür görmez hemen koşarak sarildi. Herkes Emele sarildi.
Asiye Doruka dönerek
Asiye: nerden buldun onu

Doruk: bankda oturmus ağliyordu.

Bende eve getireyim dedim. Bunu duyan Asiye sevincle Doruğa sarildi. Doruk şok oldusdu. Sonra Asiye kendine gelerek

Asiye: cok tesekkur ederim

Doruk: ne demek. Doruk bunu der ve gider.

Sabah olmusdu. Herkes okula gelir. Doruk Asiyeye yaklasir
Doruk: Asiye

Asiye: efendim

Doruk: e ne diyorsun katilicakmisin yarişmaya

Asiye:.......

Evet yeni bir bolumun daha sonuna geldik. Sizi cok seviyorum iyiki varsiniz ballarim 💛 ❤ ♥️ 😍😍😍

asdorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin