Czy napewno się nie pogubimy?

236 6 0
                                    

Net i Nika właśnie otwierali drzwi do ich nowego domu. Był on dosyć duży i mieścił się w spokojnej części Warszawy. Miał przytulny środek i były normalne ściany, w przeciwieństwie do rodzinnego mieszkania Neta. W domu mieściły się 2 pokoje gościnne i jedna wielka sypialnia dla Małżeństwa z prywatną łazienką, trzy pokoje dziecięce. Na 2 piętrze były 2 łazienki, na 1 jedna, a na parterze była tylko dla gości. Całe 3 piętro zajmowała sypialnia z garderobą i lazienką, ponieważ było to tak naprawdę poddasze. Na 2 piętrze mieściły się wspomniane wcześniej dwie łazienki, trzy pokoje dziecięce i 1 pokój gościnny. Na 1 piętrze była jedna łazienka, ktora była prywatna z pracowni komputerowej. Pracownia była potrzebna ponieważ Net pracował w IBN jako bardzo ważny informatyk. Właściwie całe 1 piętro było zastawione komputerami***. Na parterze mieściła się dosyć duża kuchnia, salon i jadalnia.
- Jesteś pewna że się w tej willi nie pogubimy?
- Jestem pewna, a tak poza tym to masz całe piętro na pracownię.
- Ymmm zmieniłem zdanie, ten dom jest super.








*** Tutaj dokładniejsza i mniej chaotyczne rozpiska domu:

Parter: kuchnia, salon, jadalnia, łazienka dla gości

1 piętro: pracownia Neta z łazienką

2 piętro: trzy pokoje dziecięce, pokój gościnny z prywatną łazienką, lazienka dla dzoeci

poddasze: sypialnia małżeńska z garderobą i własną łazienką


Dziękuję wam za 7 i 4 wyświetlenia. Cieszę się że ktokolwiek czyta moje oneshoty.

FNiN oneshoty ☆ Netika ☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz