Elena P.O.V
Usla sam u svoju sobu i skinula svileni ogrtac te ga bacila preko kreveta.
Usla sam u garderober da uzmem svoju haljinicu i ves jer idem ja tusiranje.
Hlor nije dobar za kosu, a ja svoju kosu volim vise od svih ljudi na svetu.
Ustala sam iz cucnja u kom sam bila dok sam birala ves, i videla Kristijana naslonjenog uz zid.
Osmehnula sam se i pogledala ga u ogledalu.
Ja: Kako si muzicu?
Kristijan: Obuci se lepo, idemo na veceru.
Okrenula sam se, bila sam samo u provokativnom belom kupacem i vrlo cupave mokre kose.
Znam da me zeli.
Ja: Sa kime idemo na veceru?
Dodirivala sam njegovo lice i smeskala se. Prevrnuo je ocima i svojom rukom nezno je podigao moju bradu.
Kristijan: Idemo sami. Paparaci ce biti tamo. Budi lepa.
Ja: A ja kao nisam lepa?
Kristijan: Nemoj da pravis scene.
Ja: Nisam lepa jel?
Kristijan: Jel ovo sad hranjenje tvog ogromnog ega ili sta radimo?
Ja: Hmmm.. Mog ega ili tvoje zelje za mnom ne znam. Ali da ti se dize na mene znam.
Osmehnula sam se i poslala mu vazdusni poljubac. Smeskao se.
Kristijan: O lepotice.. Kakav ti je zivot kad znas da sam te ozenio samo jer si lepa?
Ja: O mafijasu, ups.. Biznismenu. Kakav bi ti bio zivot kada bi mediji saznali da tvoja vila na Mauricijusu kosta vise od drzavnog budzeta?
Hodala sam prema svom kupatilu a on je isao za mnom. Usracu mu se u zivot samo neka pokusa da me ponizi.
Kristijan: Lepotice. Sledeci put kad pokusas da me ucenjujes, seti se da si spavala sa 40 godina starijim covekom za novac.
Ja: Sledeci put kad pokusas da me ponizis seti se da se nisam jebala sa njim nego da me je silovao.
Skinula sam kupaci i usla u veliki mermerni tus. Pustila vodu da lije po meni i kroz staklo ga gledala.
Smeskao se. Znam da bi sada dao svo svoje bogatstvo samo da moze da udje ovde makar na minut.
YOU ARE READING
Glamur
ActionSve je lako odglumiti, ali glumeti ljubav, zaljubljenost i neznost sa nekim koga mrzis? To je najteza uloga. Za svet oni su savrsen par, ljubavnici, tandem iz snova dok su za sebe dva najveca suparnika. Dok i dalje spavaju odvojeno, sami u hladnim p...