37. deo

1.6K 28 0
                                    

Elena P.O.V
Kristijan: Samo mi reci ako je to istina.. Molim te.
Ja: Mnm. Nije.
Odmahnula sam glavom a on je skrenuo pogled ka kuci, jedino sta mogu sa sigurnosti da kazem jeste da ne verujem nalazu.
Nije moguce da ne mogu da zatrudnim.
Kristijan: Sutra idemo u Dubai.
Ja: I Katarina ide?
Kristijan: Da, jer idemo kod mame.
Ja: Okej.. Kako je tvoja mama reagovala na nase vencanje?
Kristijan: Saznala je preko novina, kao i svi drugi osim Luke i Andjele. Bila je besna. Tvoja?
Tek kad je shvatio sta je rekao je stavio ruku preko usta. Kreten.
Osmehnula sam se.
Ja: Pa.. Sobzirom da sam bila oteta od svoje 18. godine, i nismo se cule dve ipo godine, kada je videla moju sliku u medijima verovatno je dozivela srcani.
Kristijan: Izvini ja samo..
Ja: Ne ne. U redu je. Volela bih da znam nesto vise o njoj..
Jedina osoba i jedina stvar koja mi je slaba tacka je moja majka. Niko drugi. Samo mama.
Najslabija tacka koju neko moze da mi dirne.
Jebeno sam emotivna, suze su mi krenule i rasplakala sam se. Tacno znam da treba da dobijem.
Zagrlio me je i mazio po kosi, jecala sam i plakala. Placem samo jer znam da nemam obraza da nazovem mamu.
Placem jer znam da nemam snage da prihvatim cinjenicu da je mozda mrtva.

GlamurWhere stories live. Discover now