İkili Taeyong'un yeni lüks evine geçmişti, ailesiyle yaşamayı yakın bir süre önce bırakmıştı. Şimdi ise tek başına yaşayan bir genç için fazla büyük bir evi vardı.
Siyah ve gri tonları hakimdi, büyük camlardan şehrin en güzel manzarası gözüküyordu. Salonla mutfak bir aradaydı, hemen sağları bir koridora çıkıyordu, karşılıklı iki tane oda vardı, bir tanesini arkadaşlarının kalması için, bir tanesini kıyafetlerini koymak için kullanıyordu. Geriye kalan iki odadan birisi yatak odasıydı diğeri ise şimdilik boştu.
Eve girer girmez John salonun solunda kalan siyah L koltuğa atmıştı kendini. Taeyong arkasından bakıp gülüyordu, tartışsalar bile ilişkileri asla onları ayıramıyordu hemencecik eski hallerine dönüyorlardı.
"Evde yemek yok bir şeyler sipariş edelim."
"Tamam bana fark etmez."
"Her zamankinden söylüyorum." telefonundan hızlıca sipariş verip arkadaşının yanına oturmuştu.
"Akşamki partiye gelmek istemediğine emin misin?"
"Evet."
"Ten'de gelecek, ben de orada olacağım niye hala kaçıyorsun?"
"Kaçmak değil bu, birden oraya gidince eskiyi hatırlayacağım ve kendime gelemeyeceğim."
"Ya düşündüğün gibi olmazsa?"
"Şimdilik öyle bir ortama girmek istemiyorum."
"Peki ama pişman olacaksın."
"Bilmediğim bir şey mi var, normalde bu kadar uzatmazsın."
"Olabilir."sırıtmıştı.
"Açıkça söyle."
"Başka okullardan yakışıklı bir şeyler geliyor olabilir."
"Bu muydu?"
"Ne, Jaehyun'da takılı mı kalacaksın? Başka bir ilişki istemez misin?"
"İstemem."
Koltuğa kendisini sinirli bir şekilde bırakmıştı, onu asla kafasından çıkaramıyordu. Yeni bir ilişkiye giremiyordu, düzenlenen kutlamalara katılamıyordu her şey sadece Jaehyun'u hatırlatıyordu.
"Ee ne giyeceksin?" konuyu değiştirmeye çalıştığı gayet açıktı.
"Düşünmedim aslında pek, lacivert bir pantalon üstüne ise birkaç düğmesi açık bir beyaz gömlek?" arkadaşının onayını beklercesine söylemişti.
"Birkaç düğmesinin açık olması detayını sevdim."
"O güzel kıyafetlerini giyip bütün herkesi etkileyebilecekken evde oturmayı seçiyorsun ya Taeyong, sana çok kızıyorum."
"Yapacak bir şeyim yok." omuzlarını ukalaca kaldırıp indirmişti, sırıtıyordu bir taraftan.
"Pes ediyorum ama sadece bu gecelik."
"Ten ile ne zaman buluşacaksınız, buraya gelebilir isterse."
"Yarım saat sonra okuldan çıkacak aslında, ama buraya gelirse hazırlanmamız çok geçe kalır."
"Anladım, başka bir sefere bana gelin mutlaka, bir türlü tanışamadık."
"Gelseydin tanışabilirdiniz."
"John, gelmiyorum." bıkkınca partiye gelmeyeceğini tekrar dile getirmişti.
"Evde ne yapacaksın peki? Henüz o kadar yaşlanmadın biraz gezmelisin."
"Ödevim var." su almak için dolaba yöneldiğinde kapı çalmıştı.
"Ben öderim sen koltuğa geç."
"Anlaştık!" gülümseyerek eski yerine geri geçmişti.
selamm bölümü sanki çok pat diye bitirdim ama dışardayım hızlıca tamamlamaya çalıştımm :(
bölümü bu kadar beklettiğim için üzgünüm artık daha düzenli atmaya çalışacağımm
sizi seviyorumm💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranoia|•Jaeyong
FanfictionKiralık katil Jung Jaehyun öldürmesi gereken eski sevgilisi Lee Taeyong'a tekrar aşık olmuştu..