Taeyong kahkahasını içinde tutamamıştı ve gayet büyük bir şekilde Jaehyun'un yüzüne yüzüne gülmüştü.
"Böyle söylememelisin."
"Ciddi olmadığımı mı düşünüyorsun?"
"İçinden çıkamayacağın hatalar yapmamalısın, ailemi tanıyorsun beni öldürdükten sonra senin de pek bir zamanın kalmaz."
Bu sefer gülmeye başlayan Jaehyun olmuştu.
"Sence ölmem benim için sıkıntı mı?"
"Beni oyalamayı keser misin, gitmem gereken bir yer var." Jaehyun'un onu sıkıştırdığı duvardan kolunu sertçe itmesiyle kurtulmuştu.
"Herkesin partnerinin olduğu bir partiye tek mi gidiyorsun?"
"Hayatımı haddinden fazla kurcalıyorsun."
"Oraya benimle gideceksin."
"Pardon?"
"Çok basit barışmış gibi yapalım böylece son gününü eski günlerimiz gibi mutlu geçirebilirsin."
"Hala anlayamadığım ayrıldıktan sonra nasıl beni üzülmüş sanabilirsin."
"Taeyong herkes farkında."
Belki bu konuda haklıydı ama artık hiç üzgün değildi bu adamdan daha iyilerini hak ediyordu. Jaehyun çöpün tekiydi.
"Tamam bu gecenin sonunda istediğin olsun kaybedecek bir şeyim yok, zaten asla yapamayacaksın."
Jaehyun'un kahkası binanın içinde yankılanırken evden çıkmıştı, arkasından Taeyong'da çıkmıştı.
...
Arabayı Taeyong kullanıyordu ve hemen yanında Jaehyun oturuyordu, sessizlerdi zaten ne konuşabilirlerdi ki -konuşsalar bile kısa kısa cevaplar veriyorlardı- Taeyong sakin kalarak arabasını kullanıyordu, diğeri ise camdan dışarıya bakıyordu hava karardığı için hiçbir şey göremese bile dışarıyı izlemeyi tercih etmişti."Johnny'e bir şey deme sadece yanımda dur."
"Bakarız."
"Ne demek bakarız, benimle niye geliyorsun o zaman?"
"Çok fazla soru soruyorsun."
En başından neden onu arabasına almıştı eskisi gibi çılgın ama merhametli Jaehyun değildi bu adam. Gerçekten canına bile kıyabilirdi gittikçe içindeki güvensizlik artıyordu.
merhabaaa çok özür dilerim bekletmicem diyip iki yıl sonra bölüm attığım için😭😭
fici kaldırmayı düşündüğüm için hiç girip bakmamıştım ama taslaklarımda bu bölümü buldum biraz düzenleyip atmak istedim. Hala fice devam edip etmeyeceğimden emin değilim ama yeni bir jaeyong yayınladım eğer bakmak isterseniz kendisinin adı apocalypse ^^
sizi çok seviyorum kendinize iyi bakın💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranoia|•Jaeyong
FanficKiralık katil Jung Jaehyun öldürmesi gereken eski sevgilisi Lee Taeyong'a tekrar aşık olmuştu..