Küçük Bir Başlangıç Konuşması

65 4 0
                                    

Lütfen okumadan geçmeyin!

Öncelikle herkese merhaba demek istiyorum :)

Uzun süredir aklımda böyle bir hikâye yazma fikri vardı. Çapulcular dönemi ile ilgili yazılan hikayeleri, fıkraları ve daha nicelerini okumaktan çok zevk alıyordum. Bir de yazmayı denemek istedim ve 'Sonsuz Sevgi(Endless Love)' ortaya çıktı.

Siz hikayeyi okumaya başlamadan önce söylemek istediğim birkaç şey var. Öncelikle hikayemizin ana kahramanı olan Daphne Potter, JK Rowling'in kitaplarında geçen bir karakter değildir. Tamamen benim  hayal gücümle ortaya çıkmıştır. Kendisi James Potter'ın kardeşi rolündedir ve seçmen şapka tarafından Slytherin öğrencisi olmaya layık görülmüştür.

İkinci olarak, bu kitapta diğerlerinde olduğu gibi okul döneminde öğrenci olarak genelde herkesin bildiği karakterler olan Bellatrix Black, Narcissa Black, Lucius Malfoy gibi karakterleri göremeyeceksiniz.Çünkü aslında bu karakterler yaş olarak çapulculardan büyükler ama tabii ki ölüm yiyenler mevzu bahis olduğunda bu karakterleri de bol bol göreceğiz. Açıkçası yazdıklarımın biraz daha gerçekçi olmasını istiyorum.

Tabii ki olay örgüsünün devamı için uydurduğum karakterler de var ve ana karakterimiz de bunlardan biri ama emin olun ki pek çok karakteri de iyice araştırıp ekledim. Zaten JK Rowling'in de bahsettiği ama isimleri genelde duyulmamış olan karakterleri kullandığımda sizi bu konuda bilgilendireceğim.

Son olarak ise şunu söylemek istiyorum: Bu kitap birincil kişili anlatım kullanılarak yazılacaktır. Bölümleri yeri geldikçe farklı karakterlerin bakış açılarından yazacağım. Bunlarda genellikle James Potter ve Sirius Black olacak ama tabii ki kritik anlarda gerekirse farklı karakterlerin gözünden de anlatım yapabilirim. 

Birlikte çıktığımız bu yolculukta oylarınız ve yorumlarınızla beni yalnız bırakmazsanız pamuk şekeri gibi yumuşacık ve çok mutlu olurumm :)

Genç cadılar ve büyücüler, asalarınız hazır olsun.

Başlıyoruz!

Sonsuz Sevgi/Endless Love(Marauders)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin