1

148 6 0
                                    

15 septembrie 2015

"Draga jurnalule,

Ma intreb daca iti mai amintesti de mine.Da,eu sunt:Eveline Evans(prietenii imi spun Eva),eu sunt cea care te-a lasat in pivnita patru ani de zile,eu sunt cea care te-a parasit,ti-a rupt coperta si ti-a indoit colturile.

Si acum imi amintesc cand am scris despre primi fluturi in stomac si prima despartire,prima fuga de acasa si primul sarut furat.Uite-ma si acum,am 19 ani si am fost admisa la prestigioasa KCL(King's College London).Stiu,prestigioasa universitate la care doream sa intru.

Uite-ma acum,in apartamentul meu si al unei fete gingase si tupeiste,de unde imi scriu si impartasesc ultimele si actualele evenimente.Acum trebuie sa plec,Nina mi-a promis ca o sa-mi arate universitatea.

                                                                                    Cu dragoste,Eva"

Am asezat jurnalul sub perna si am tras aer in piept.Am tras tare in ultimi ani ca sa ajung aici,defapt mama vrea sa intru la Yale sau Oxford,dar nu ii poti multumi pe toti.

-Eva,haide odata!ma striga Lara.

-Nu trebuie sa tipi,suntem in aceasi camera!imi dau ochii peste cap.

-Nu te superi,nu?

-De ce sa ma supar?intreb exasperata.

-Dupa turul universitatii vreau sa te prezint baietilor de care ti-am povestit!

Am zambit si am iesit impreuna razand din camera,dar ne-am oprit cand in fata noastra au oprit 5 baieti.

-Se pare ca ii intalnesti inainte de vreme!chicoteste Nina.

Imi dau ochii peste cap si pasesc spre ei ca o regina.

-Buna.....ma opresc cand il vad pe el,pe fostul meu coleg din liceu care mi-a facut viata un calvar.Cand i-am detronat iubita din tronul de popularitate s-a schimbat intr-un mostru rece si dur.Doamne,in generala eram cei mai buni prieteni,nici nu stiu ce s-a intamplat!Harvin..soptesc eu socata.

Se schimbase mult.Muschii erau mai proeminenti si se vedeau patratelele prin tricoul alb,mulat pe corpul lui de atlet.Tatuajele sunt una dintre socurile mele,nu a avut niciodata tatuaje!"O,doamne!"!Jacketa neagra din piele de calitate scumpa,jeansi care ii scot in evidenta picioarele si care par foarte stransi pe el.Si podoapa capilara e creata si ochi de smarald....ochi de smarald....

-Mai,mai,mai...chiar Eveline Evans in persoana!spune el cu un zambet ironic.

-Va cunoasteti?intreaba Lara.

-Crede-am ca il cunosc!suier aruncandu-i o privire taioasa,incruntantu-se.

-Pot spune acelasi lucru!spune rece.

Tensiunea dintre noi era exploziva,era nevoie de o gura de oxigen altfel riscam sa ma sufoc.Salvata de telefon.

-Ma scuzati!spun.

-Ma scuzati!ma imita Harvin.

Imi dau ochii peste cap si ii raspun lui Austin,iubitul prietenei mele.

-Hei,Aus!il salut zambind.

-Eva,Eva,esti bine?

-Da,chiar sunt bine!rad eu.Tu ce faci?

-Ma pregatesc sa merg pe plaja cu familia Richard!

-Cu Charlote?intreb surprinsa.

-Te superi?

-Nu ,dragule!Te poti distra,oricum Charlote e o fata simpatica.incep eu sa rad

Am inchis telefonul si m-am intors la baieti.

-Cine era?intreaba curios Harvin.

-Admiratorul meu secret!

-Ba nu,era Austin!ma da de gol Harvin.

-Am avut dreptate!

-Cu Charlote?Stiam!incepem ambele sa radem.

Baietii se uitau la noi ca la masini straine si in capul lor auzeam"nebune"si "nebune"

-Ca tot veni vorba...zice Harvin ganditor.Cum se face ca esti aici,pentru statutul tau....

-Adica ma faci proasta?tip socata.

-Se pare ca da!ranjeste.

-Harvin Calvin Prise!Cum indraznesti?spun eu incercand sa sar pe el,dar Lara ma prinde de mijloc la timp.

Dupa ce ma calmez ii spun:

-Te urasc,Prise!

-Stim foarte bine ca nu este adevarat!spune nesigur.

Imi dau ochii peste cap.

-Cred ca ar trebui sa plecam!zice Lara.

Ma taraste de langa "cei cinci baieti super draguti" si ne indreptam spre mijlocul campusului.

Mi-a povestit,chiar daca stiam ca King's College London face parte din federatia universitatilor din Londra(UK).

-Dupa cum ai spus ca stii,a fost infiintata de Regele George al 4-lea si Ducele de Wellington in 1820.

-SI are o reputatie solida ca Academie!continui.

Profilele sunt in functie de ce materie alegi:istorie,clasice,politica,filozofie,stomatologie,muzica,drept si medicina.Eu am ales dreptul si filozofia.

La fel ca profilele si apartamentele sunt pe nume.Apartamentul meu si al Ninei se numeste:'Emily Bawers Court".Este mobilata spatios,doua paturi uriase langa geam,in fata patului o canapea si diferite chesti neinteresante.

-Imi este foame!ma plang eu.Stii vreun local bun?

-Glumesti?KCL este cunoscuta pentru The Mountjoi Hotel,aflat la 5 minute de Waterloo!

-Waterloo?

-Stii tu..Waterloo,Strand..sectiunile unde poti merge la cumparaturi,in cluburi,cofetarii etc.

-Au si cluburi de noapte?ranjesc eu.

-The Terezza sau Wanterfront!incepe sa rada.

Ne-am oprit la "The Terezza" si am comandat pui la cuptor cu cartofi prajiti,salata cu lamaie verde si o cafea neagra.

-Cum ti se par baietii?

-Sunt super de treaba!zambesc.

-De unde il cunosti pe Prise?

-Generala.spun trist.Uite,chiar nu vreau sa vorbesc despre asta acum,te rog!spun simtind cum ma apuca transpiratiile.

Imi zambeste intelegator.Asta e bine,ne intelegem din priviri.Suntem prietene,nu?

Ne-am continuat pranzul in liniste si pace,ea vorbindu-mi despre,Derek,iubitul ei si eu servindu-mi cafeaua.Ne-am reintors in apartament.Baietii stateau pe paturi,iar Harvin se juca cu o agenda din piele stacojie,cu jurnalul meu!Stai,cu jurnalul meu?

-Ce naiba faci cu jurnalul meu?tip nervoasa,luandu-il din mana.

Hei,m-am reintors cu un nou fanfic.Am incercat ceva nou,cu informatii reale si cu oameni normali.

Sper ca va place.XOXO :* :*

INVICTUS-Vol.1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum