"Draga jurnalule,
M.am reintors din mica mea expeditie la Strand.Am avut o senzatie rea pentru astazi,si se pare ca s.a adeverit.Harvin mi.a marturisit in sfarsit ca ma iubeste!Mi.a inflorit inima,dar egoistele mele simturi au auzit mai intai "comportament idiot" si asa am stricat tot.Nici macar nu i.am dat sansa sa,mi explice,de ce sunt asa de egoista?
Nu ma intelege gresit,eu il iubesc pe Harvin,ii iubesc parul care il face sa arate ca un pudel,ii iubesc acele doua talismane,iubesc enervantele gropite si iubesc cand ma saruta...desi a facut.o doar o data.
Imi doresc sa fim ca la inceput,ca in generala.
Imi aduc aminte si acum cand am implinit 8 ani.Urma sa.mi petrec ziua de nastere in California,impreuna cu matusa Masha si bunicul Tedd.
Chiar inainte sa plec,cand credeam ca nu mai apare,a dat buzna in camera mea cu lacrimi in ochi.Nu ne mai despartisem niciodata si era dureros!
Avem o rochita de vara care plutea in toate partile,niste micute sandalute pentru o fetita de 8 ani si un coc ciudat de perfect. O.o
Ma stansese intr.o imbratisare stransa si imi daruise un medalion cu fluture pe care il strang mereu in pumn cand sunt....
Imi spusese cu o figura care.ti rupea inima:"-La multi ani,Ivy!Sa ai o zi de nastere perfecta!"
Imi amintesc si acum zilele cand alergam pe scarile vechi mele case,sau de batranul leagan pe care ne balansam impreuna.
Cand am revenit in Vermont,adica pe vremea cand m.am reintors pentru liceu,totul se schimbase mai ales Harvin.
Isi luase un aer arogant de bad-boy.,era si cu 1 an mai mare ca mine.Era popular si asta la schimbat....in rau.
Ma jignise!Cand m.am dus la el sa.l salut nici nu ma bagat in seama si a lasat.o pe nenorocita de Melissa sa ma jigneasca.
Durea.Durea sa.l vezi mereu si sa.ti amintesti de vremurile bune,pe cand erati impreuna.
Imcercam sa.l ignor,dar nu reuseam.Cu cat il ignoram mai mult cu atat ma supara mai rau.
Nu exista zi in care sa nu plang in coltul camerei mele.Durea prea tare."
Am lasat micul detinator de secrete pe pat.
Pe usa intra cei 4 idioti.
-Eva!sar eingrijorat pe pat,Ray.
-Ce s.a intamplat?
-E vorba de Harry!
Ma uit la ei confuza.
-Ce a mai facut de data asta?
-S.a inchis in camera lui si nu vrea sa iasa.
-Atunci ce mai asteptam?sar din pat ca arsa.
Mi.am luat jacketa din cuier luand.o la goana spre iesirea din apartament.
Ne.am urcat in masina,deoarece ei locuiau cu Harvin intr.o vila la periferia Angliei.
-Ti.am spus ca Harvin vorbea doar despre tine..adica inainte vorbea?zambeste trist Railey.
-Adica ?
-De la un timp devenise abatut si nervos,nici nu vorbea cu noi la cat de morocanos era,dezvalui Zeke trist.Noi ne saturasem de aerele lui de diva.Se credea mai presus de orice si de oricine,credea ca poate avea totul la picioare.Credea ca e CASANOVA sau ceva asemanator.
Bietii baieti,sunt disperati.
-Am ajuns!anunta Mike.
Vila lor chiar este mirijica.E facuta in intregime din geamuri,are chiar si o gradina de trandafiri in spatele casei.
Am alergat la usa camerei lui.
-Harvin?Sunt eu Eva!ciocan eu.
-Serios,ne speri pe toti!spune Ray,care statea rezema de perete in bratele lui Railey.
-Harvin,sparg usa!ameninta Mike.
Si.a luat avant,apoi a izbit usa cu piciorul.
Am privit orpilati in camera lui Harvin.
-Sfinte sisoie,ce mama prajiturilor ai facut aici?
CITEȘTI
INVICTUS-Vol.1
FanfictionIntunericul a pus stapanire pe pamant. Eva,e o adolescenta venita sa studieze la universitatea King's College London. Dragostea pentru vechiul ei prieten,Harvin,pune stapanire pe ea absorbind-o intr-un nean nemarginit de fluturasi. Dragostea lor...