EVA
"Oare ce vrea sa-mi destainuie?Harta comorii din Triunghiul Bermudelor?Elixirul dragostei?O poveste de amor?O poezie elfica?Un plan de constructie stravechi?Ma intriga..."
-Oh,hey Eva!se aude o voce.
In fata mea statea un baiat imens,un potential bodyguard pentru Obama.
-Buna,Rainbow!il salut.
Stiu cine e.E pe locul 2 la capitolul "Afemeiati"dupa Harvin.
-Eva,aici esti!apare sexistul de Harvin.
Imi dau ochii peste cap si imi incrucisez mainile la piept.Rainbow se holbeaza pret de cateva minute la Harvin,apoi o ia la goana pe coridor.Pfiu...
-De ce te-ai intors?il intreb.
-Nici un multumesc,ceva?
-Pentru ce?Acum serios,de ce te-ai intors?
-Ma aflam pe la jumatatea drumului spre laboratorul de chimie,cand am tras o ocheada in orar si.....
Toata ora de istorie universala am facut galagie si am depanat amintiri de pe vremea copilariei noastre.Doamna Georgi ne-a facut semn sa fim atenti,dar cui ii pasa de ea?Mie nu.
Daca asta inseamna sa-l recastig pe Harvin,atunci ma sacrific.De dragul vremurilor bune,hip-hip-ura!!
-Deci...ce vreai sa-mi dezvalui?spun cu un aer dramatic,comandandu-mi o cafea cu frisca.
El ramane serios.
-Adevarul!
Ma inec cu cafea si imi ridic spranceana.
-Vreau sa-ti marturisesc ca...te-am ignorat in liceu deoarece eram indragostit de tine!isi apleaca privirea,dar sparge si gheata.Si chiar as vrea sa vorbesc despre comportamentul tau idiot!
Harvin
-Poftim?intreaba.Comportament idiot?Scuze Harvin,dar cred ca incurci persoana!se incrunta.
-Pardon!?!pufnesc.Eu tocmai ti-am marturisit ca te iubesc si pe tine nici nu te intereseaza...stii ceva?Uita ce am spus!ma ridic de pe scaun nervos.
De ce sunt asa de idiot?Cum am putut lasa garda jos acum?Acum ce ma fac?O sa mi se spuna "amorezul" sau pana mea cum.
Am parcat masina mea sangerie in dreptul vilei si am pasit cu viteza in interior,direct la mine in camera.
Chiar nu am chef de explicatii,ar fi prea stanjenitor.Sunt intre ciocan si nicovala.
Adica ,serios acum.Ce bad-boy ii spune unei fete:"Stii?Eu te iubesc!"Ar suna penibil,iar eu tocmai am facut o gafa.Si una foarte mare.
CITEȘTI
INVICTUS-Vol.1
FanfictionIntunericul a pus stapanire pe pamant. Eva,e o adolescenta venita sa studieze la universitatea King's College London. Dragostea pentru vechiul ei prieten,Harvin,pune stapanire pe ea absorbind-o intr-un nean nemarginit de fluturasi. Dragostea lor...