-Harvin,categoric esti nebun!ajung la o concluzie.
Camera era ravasita de parca trecuse uraganul Katrina pe acolo.Lucrurile si mai multe schite si desene sunt imprastiate pe jos,un dulap este rasturnat,un birou nu mai are un picior,lenjeria de pe pat e aruncata la mama naibii departare,iar frumoasa oglinda e crapata in 7 linii perfecte.
-Sfinte macaroane,Harvin!Ce s.a intamplat?Care e problema ta?intreb,gura luandu.ma pe dinainte.
-La naiba,Ivy!Nu eu sunt problema,ci tu!spune bagandu.si nervos mana in par si trecandu.si limba peste buze.
-Stiu.soptesc,aplecandu.mi privirea.
-Poftim?pare confuz.
Ma legan pe un picior pe altul incercand sa.mi gasesc cuvintele care alese cu grija mi.ar aduce victoria.
-Haide,stai jos!imi arata canapeaua din piele rosie din fata patului.
M.am asezat sfioasa langa cret.
-Stiu si imi pare asa de rau ca ma ia gura pe dinainte,si stiu ca ma comport ca un copil razgaiat,chiar stiu ca sunt egoista.Harvin,dar jur ca nu vreau sa ma comport asa!Chiar nu...
Replica mi.a ramas in aer atunci cand buzele lui s.au zdrobit de ale mele,isi pune palmele peste ceafa mea,adancind sarutul.
-Iubito,este si vina mea,daca eu nu incepeam totul in liceu,acum eram fericiti...sau nu!isi molfaie nervos buza.
-Imi pare rau ca nu am bagat in seama cand mi.ai marturisit ca ma iubesti,am fost asa de proasta.Am stricat totul!
-Nu ai strigat totul,ci eu!imi apleaca privirea,apoi se ridica nervos de pe canapea masurand camera in lung si.n lat.Dar ai si tu o parte de vina!Daca nu ai fi iesit cu Julian in acea seara....
-Julian?repet numele.
-Da,chiar el!Iti scrisesem un mesaj prin care imi ceream scuze si te invitam la bal,am primit un raspuns afirmativ,dar cand am ajuns la tine...La dracu,Eve!Te sarutai cu el,de fata cu mine...
-Eu..eu n.am primit nici un mesaj!Mereu am crezut ca nu vrei sa iesi cu mine deoarece erai prea popular sau doar prin simplul fapt ca iti e rusine cu mine...
Doua brate puternice se opresc pe spatele meu,tinandu.am intr.o imbratisare de fier.
-Cum ai putut crede asta cand eu te iubeam?imi sopteste la ureche.
-Nu stiu...
-Te iubesc,iubito!
-Si eu te iubesc!
CITEȘTI
INVICTUS-Vol.1
FanfictionIntunericul a pus stapanire pe pamant. Eva,e o adolescenta venita sa studieze la universitatea King's College London. Dragostea pentru vechiul ei prieten,Harvin,pune stapanire pe ea absorbind-o intr-un nean nemarginit de fluturasi. Dragostea lor...