2.

53 5 2
                                    

*** Perspectiva Harvin ***

-Ce dra.....spun cand jurnalul este luat cu forta din mainile mele.

Ma incrunt la persoana tupeista care a facut asta.Era Eva.

-Ce crezi ca faci?tipa ea.

-Mai incet ca m asurzesti!zic ironic.

Era nervoasa.Era mai nervoasa decat atunci cand Melissa i-a turnat vopsea in par si  facut-o de ras in fata scolii,sau cand am despartit-o de Julian Montogrammy.A turbat la propiu,dar acum pare...supara sau dezamagita,nu sunt sigur.

-Ma jucam cu el,stai calma!incerc sa o linistesc.

Baietii se uitau la noi mirati.Adevatul este ca nimeni nu a indraznit sa se puna cu mine,nimeni nu a avut curajul sa ma calce pe carlionti.Oricum,eu sunt punctul de temelie a gastii.Stiu,stiu ca sunt cel mai frumos is modest baiat din lume.Ce pot spune?!?Fetele sunt dea dreptul lesinate dupa mine,lesinate.

-Sa stau calma?Sa stau calma?Harvin,este jurnalul meu.Nu ai voie sa pui mana pe el,nici tu ,nici nimeni!Ce e cu tine?

Ce e cu mine?Ce e cu ea!De ce se comporta ca o parasuta si ca o scorpie ambulanta care se joaca cu inimile oamenilor?

-Incostiinta ta nu are limite,observ!imi frec barbia-pe care nu o am- ganditor.

Scoate un marait gutural si intra in baie,dupa 2 minute iesind imbracata intr-o pereche de jeansi,un top si o jacketa din piele.

-Unde pleci?intreb.

-La naiba!isi ridica mainile in sus,nervoasa.

Ma holbez la patul din fata mea-pun ramasag ca e patul ei-Doamne,ce as vrea sa o izbesc de perete si s-o sarut.Stai,ce naiba indrug aici?Nu vreau asta,sau vreau?

-Harvin,ce a fost asta?intreaba Mike.

-Voi va cunoasteti de mai mult timp,nu?isi da cu presupusul Ray.

Off...mi-as dori sa fim ca la liceu-Harvin si Ivy-dar stiu ca asta e imposibil.

***Perspectiva Eveline ***

Iata la ce ma gandesc uneori:Ma intreb daca tipi ca Harvin si gasca lui de iepuri,regreta vreodata chinurile pe care le provoaca celorlalti.Si daca nu,de ce naiba nu ?Ce au idiotii istia?

Doamne,nu am mai fost asa de nervoasa de mult timp.

-Oh,hei Eva!il vad pe baiatul blond,Rayley cred.

-Buna,Rayley!il salut.

-Ce s-a intaplat?ma intreaba.

-Nimic!ma asez pe bancuta de langa tufele cu trandafiri.

-Imi poti spune...E vina lui Prise,nu?Ce ti-a facut si tie?

-Cum adica si mie?intreb dintr-o data interesata de discutie/

Se uita la mine stanjenit si ofteaza.

-Harvin....Harvin nu este asa de rau,doar ca e schimbat..oarecum!Cand a sosit aici a declansat o..cum se spune?Ah,da..teama in universitate.El e bad-boy-ul universitatii,Spaima-Zmeilor si Fat-Frumos cel frangator de inimi.Are un motiv de face toate astea...dar nu stim de ce...

-O dezamagire in dragoste?ridic din spranceana.

Isi lasa privirea in jos.

-Uneori raspunsul se afla chiar sub nasul tau!zice el plecand.

Asta a fost ciudat.

Poate chiar o iubea pe Melissa...sau nu.

INVICTUS-Vol.1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum