one

540 48 29
                                    


»»——⍟——««

»»——⍟——««

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

»»——⍟——««








✭・.  Altın güneş ışığı donuk hastane perdelerinin arasından parlayarak uykulu bir genci uyandırdı. 

Sunghoon'nun odası.  Sunghoon içini çekti hastaneden nefret ediyordu.  Onu en sevdiği şeylerin çoğunu yapmaktan alıkoydu;  buz pateni yapmak, arkadaşıyla takılmak ve ailesini görmek. 

Bir derin nefes daha vererek hastane lobisine gitmeye karar verdi.  Yalnız olduğu ya da başka bir şey olduğu için değil, sadece aşırı derecede sıkıldığı için. 

Diğer hastalarla konuşmaya gitti ama bir hastayı aceleyle götüren bir doktor ve hemşire görünce durdu.

Sunghoon, zavallı çocuğun durumunu gördükten sonra dondu.  Bir nöbet geçiriyormuş gibi görünüyordu ve pişmanlık duymasına neden oluyordu.  Küçük çocuğa yardım etmek için çok çalışan çılgın hemşirelerin ve doktorların dikkatini dağıtmak istemedi, bu yüzden lobiden çıktı ve odasına geri döndü. 

Cam kapıyı arkasında kilitledikten sonra yatağına uzanmadan önce bir kez daha iç çekti.

"Burada olmaktan çok nefret ediyorum. Lanet olsun."  sunghoon tısladı. 

Tansiyonu çok dengesiz olduğu için hastanede kalmak zorunda kaldı ve yazın geri kalanını diğer her genç gibi eğlenerek geçirmek yerine sıkıcı odasında kilitli olarak geçirdi. 

Küçük bir kestirmeden sonra, sunghoon kapısının yüksek sesle çalınmasıyla uyandı. 

"bu ne?"  yorgunluktan homurdandı. 

"seni uyandırdığım için üzgünüm ama sadece yeni komşumla tanışmak istedim!"  neşeli çocuk cevap verdi.

"Tamam o zaman. Sana da merhaba."  sunghoon mırıldandı.

Çocuğun biraz tanıdık geldiğini düşündü ama nedenini bilmiyordu...

"Merhaba! Seninle kısa süre sonra tekrar görüşmek için sabırsızlanıyorum!"  çocuk yatağına atlamadan önce haykırdı.

Ve o sunghoon'a çarptığında, o sabah gördüğü çocuk olduğunu anladı. Bu sabahki kötü durumuna rağmen çocuğun iyi olduğunu bildiği için biraz rahatladı.  O gece zeki bir erkeğin yan komşusu ve gayet iyi biri olduğunu bilerek iyi uyudu.


»»——⍟——««


Jake takvimine büyük kırmızı bir x yerleştirmeden önce derin bir nefes verdi.  "8 aralık.." diye mırıldandı sonrada başını koluna yaslayarak uyudu. ✭・.



𝘉𝘦𝘯𝘴𝘪𝘻 𝘮𝘶𝘵𝘭𝘶 𝘰𝘭 • JAKEHOON ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin