»»——⍟——««
»»——⍟——««
✭・. Jake'in son ziyaretinden bu yana birkaç gün geçti ve sunghoon, arkadaşının artık onunla takılmak istemediğinden endişeliydi. Hemşirelere çocuğu sormaya karar verdi.
"Jake..." hemşire sessizce mırıldandı. Sunghoon, sağır edici sessizliği dolduran hemşirenin klavyesinin yüksek sesle tıklamasıyla endişeleniyordu.
"ah, 1230 numaralı odada." diye yanıtladı.
Ama nedenini soramadan, sunghoon koridorun sonuna doğru koştu. Derin bir nefes alarak komşusunun kapısını çaldı. Bu da onu uyandırdı.
"Seni uyandırdığım için özür dilerim, sadece bu-" Ağzını kapatmasıyla sözü kesildi.
"Şşş ilk karı bekliyordum." Jake yatak odası penceresinin dışını işaret ederek açıkladı.
"Annem, özel biriyle ilk karı izlerseniz, sevginizi garanti edeceğini söyledi. Çok sevimli değil mi?"
"Sanırım öyle."
"Umarım bugün kar yağar." Umutlu çocuk diledi.
"neden? izlemek istediğin belirli biri var mı?"
"um.. seninle izlemek istedim." Jake itiraf etti, arkadaşının sırıtan ifadesiyle telaşlandı.
"gerçekten mi?" Sunghoon, Jake'i şakacı bir şekilde ittirerek dalga geçti.
"Öyle değil- sadece onu yakın biriyle izlemek istedim."
"Ah, ama istediğim bu değildi."
"N-ne demek istiyorsun.."
"jake.."
"senden hoşlanıyorum..." ✭・.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘉𝘦𝘯𝘴𝘪𝘻 𝘮𝘶𝘵𝘭𝘶 𝘰𝘭 • JAKEHOON ✓
Fiksi Penggemarǝๅᴉq uɐsɐɯๅo ɐpɯıuɐ⅄ !ölüm içerir /angst