»»——⍟——««
»»——⍟——««
✭・. Sunghoon, kapısının yüksek sesle çalınmasıyla uyandı. Yataktan kalkarken inleyerek, rahatsız edici sese doğru yöneldi.
"Selam!" diye bağırdı komşusu, ellerini aşağı yukarı sallayarak.
"iyi uyudun mu?" O sordu.
"oh evet.." sunghoon mırıldandı, tuhaf bir şekilde çocuğun gülümsemesiyle tüm öfkesinin azaldığını hissetti.
"Bu arada ben Jake."
"Sunghoon." hevesli olmayan çocuk yanıtladı.
"Peki sunghoon. Takılmak ister misin?" diye sordu Jake, komşusuna aynı fikirde olması için yalvardı.
"Olabilir-"
"Harika!"
Meşgul hemşirelerin ve şaşkın hastaların yanından koşarak geçen jake ve sunghoon, hastanenin çatı katında durmaya karar verdi.
"Woah." Jake sabah havasını soluyan nefesini tuttu.
"nefes kesici değil mi?" ayaklarını binanın kenarından sarkıtarak sordu.
"biraz soğuk." diye fısıldadı sunghoon, çocuğun yanına oturarak.
Ceket getirmediğine veya uzun kol giymediğine pişman oldu.
"Kış geliyor. Ama güneşin doğuşuna bak, harika değil mi?" diye sordu hayret içinde kalan erkek, gökyüzünü kaplayan pembe, kırmızı ve turuncu bulutların tonlarından hoşnutluk duyarak.
"Sanırım." titreyen çocuk kabul etti.
Jake başını sunghoon'un omzuna koyarak biraz esnedi.
"Hepsi çok güzel." uykulu çocuk, komşusunun omzunda tamamen uykuya dalmadan önce mırıldandı.
Sunghoon bu ani temasta donup kaldı. Yanındaki uykulu erkeğe baktı, aralarındaki az olan mesafeden dolayı biraz kızardı.
"İyi geceler jake" diye mırıldandı, söz konusu çocuğun yüzündeki gevşek saç tellerini uzaklaştırdı.
Belki burada olmak o kadar da kötü değildir. Yeni arkadaşıyla kasvetli altın güneşin doğuşunu seyrederken sunghoon düşündü... ✭・.