Bangtan With Zombies-Intro

3.5K 317 153
                                    

Zawgyicode

သိပၸံပညာ႐ွင္တို႔ စုေဝးရာ အစည္းအေဝးခန္းမတခုမွာ အားလံုးရဲ႕အခရာ ျဖစ္ပံုရသည့္ လူတေယာက္က ခံုကိုတေဒါက္ေဒါက္ ေခါက္ေနရဲ႕....

"ဟိုခုႏွစ္ေယာက္ကို ေခၚလိုက္....''

"BANGTANေတြကို ေျပာတာလား Sir....''

"ေအး ဟုတ္တယ္....''

ထိုလူႀကီးရဲ႕ အေျဖအဆံုး ဆရာဝန္ေကာင္ေလးတဦးက ေကာင္ေလးခုႏွစ္ေယာက္ စုေဝး႐ွိမဲ့ အခန္းတခုကို ဦးတည္လိုက္ေတာ့သည္...

ဘုန္း....

"Yahhhhh....ငါ့ဟာငါ့ဟာ....ျပန္ေပးလို႔....''

ထင္သည့္အတိုင္း အခန္းတံခါးေလးကို ဆြဲလွက္လိုက္တာနဲ႔ ႏွာေခါင္းတည့္တည့္သို႔ေရာက္လာေသာ ပန္းသီးတလံုး....

ဆူညံေနတဲ့ အခန္းကိုၾကည့္ၿပီး ထိုဆရာဝန္ ေခါင္းတခါခါလုပ္မိပါ၏....ထိုအထဲမွ တေယာက္ေသာသူကေတာ့ ထိုင္ခံုေပၚမွာ ဆန္႔ဆန္႔ႀကီး အိပ္ေပ်ာ္လို႔....ခြီ....ဆရာဝန္ဆိုတဲ့ ဂုဏ္ပုဒ္နဲ႔ နည္းနည္းေလးမွ မလိုက္တဲ့သူေတြ.....

ဟိုအႀကီးေကာင္နဲ႔ အငယ္ေကာင္ကလဲ ဖက္ကိုက္ေနၾကေသးရဲ႕....

Knock Knock

"နားေထာင္မယ္ေကာင္ေလးေတြ....''

အခန္းတံခါးေလးကို ႏွစ္ခ်က္ဆင့္ေခါက္ၿပီး ဆိုလိုက္ေသာ္လည္း သူ႔ဘက္ကို လွည့္ၾကည့္မလာတဲ့ ေကာင္စုတ္ေလးမ်ား...

"ဟူး...နားေထာင္မယ္လို႔!...."

ဒုတိယတခါေအာ္လည္း နဲနဲေလးေတာင္ ဂ႐ုမစိုက္ၾကသူေတြေၾကာင့္ သူစုတ္သပ္လိုက္ၿပီး ေနာက္ဆံုးတိုက္စစ္ကို ထုတ္သံုးရေတာ့သည္....

"မီးေလာင္ေနတယ္မီး!!!...."

ေဘးကအသင့္ခ်ထားတဲ့ ေလာ္ႀကီးနဲ႔ ေအာ္ခ်လိုက္မွ အကုန္လံုးျပာယာျပာယာနဲ႔ ရန္သတ္ေနတဲ့ ႏွစ္ေယာက္ေတာင္ အခ်င္းခ်င္းဖက္ၿပီး ေအာ္ေနၾကေလသည္....အမေလး....ဒီေကာင္ေတြကို Sirက ခိုင္းမည္တဲ့....ဘယ္ႏွယ့္လုပ္ရပါ့....

"Sejin hyung!...မီးေလ...မေျပးပဲဘာလုပ္ေနတာလဲ...''

"မင္းတို႔ကိုအျမင္ကပ္လို႔ သက္သက္ေျပာတာ....''

BANGTAN WITH ZOMBIES(COMPLETED)Where stories live. Discover now