Bangtan With Zombies-6

1.2K 223 78
                                    

Zawgyicode

တဂ်စ္ဂ်စ္ျမည္ေနေသာ အသံဖမ္းစက္ေလးကို Namjoon ေသခ်ာျပဳျပင္ေနမိသည္...ဒါေလးကို သူေျမေအာက္ခန္းသြားတုန္းက ေတြ႔တာမို႔ ယူလာခဲ့ျခင္း...

အကယ္၍ အလုပ္သာျဖစ္ရင္ သူတို႔ကို လာေခၚဖို႔အတြက္ Shihyuk Hyungအား လွမ္းအေၾကာင္းျကားလို႔ ရမည္ေလ...

"Namjoon...ဘာသံႀကီးလဲ...တဂ်စ္ဂ်စ္နဲ႔...''

သူ႔နားသို႔ အိပ္ခ်င္မူတူးေရာက္လာသည့္ Yoongi Hyungေၾကာင့္ သက္ျပင္းကိုခ်ရင္း...

"အသံဖမ္းစက္ေလ...ဒါေလးျပင္လို႔ရရင္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဖုန္းဆက္သလိုပဲ တဖက္ကိုလွမ္းဆက္သြယ္လို႔ရတယ္...''

''ဟမ္?...မင္းကေတာ့ေနာက္ၿပီ...ဒီမွာလိုင္းမရလို႔ ဖုန္းေတာင္မယူခဲ့ရပါဘူးဆို...ဒါကဘယ္လိုလုပ္ အသံုးဝင္မွာလဲ....''

"ဒါကလိုင္းရမရနဲ႔ မဆိုင္ဘူးေလ Hyungရ...လိုင္းမရတဲ့ ေဒသေတြကို ခရီးထြက္ရင္ ဒီဟာကိုေဆာင္သြားၾကတာ....''

''တကယ္???ဒါဆို..ဒါဆို ငါတို႔ဒီကထြက္လို႔ ရမွာေပါ့ေနာ္...''

ဤသည္ကေတာ့ Yoongi Hyungအေနာက္က အလန္႔တၾကား ဝင္ေျပာလာတဲ့ Jin Hyungပင္...

"အြန္း...ရေတာ့မွာ...''

''အားးးဝမ္းသာလိုက္တာ Yoongiနဲ႔Namjoonရာ...''

ေျပာရင္းသူတို႔ကို တလွည့္စီဖက္ေနသူက ေတာ္ေတာ္ေလး ေပ်ာ္ေနပံုရသည္...

"Hyungတို႔ ထမင္းစားရေအာင္...''

ထမင္းစားခန္းဘက္က ထြက္လာတဲ့ jiminက သူတို႔ကိုေခၚၿပီးတာနဲ႔ အထဲျပန္ဝင္သြားသည္...

"သြားစားၾကစို႔...''

သူ့လက္ကိုတဖက္ Yoongi Hyungရဲ႕လက္ကိုတဖက္ ဆြဲကိုင္ရင္း ထမင္းစားခန္းဘက္ ခပ္သြက္သြက္သြားတဲ့ Jin Hyung...

အေစာက အေၾကာင္းကို ကေလးေတြဆီ ေသခ်ာေပါက္ ေျပာျပဦးမွာပင္....

"တကယ္ႀကီး!!!"

"အဟြတ္အဟြတ္...''

ထင္သည့္အတိုင္း...အသံဖမ္းစက္အေၾကာင္း ေျပာၿပီးတာနဲ႔ စားရင္းသီးသူကသီး မ်က္လံုးျပဴးသူကျပဴး ေအာ္သူကေအာ္နဲ႔ သူတို႔သံုးေယာက္လံုးပင္ လန္႔သြားရ၏....

BANGTAN WITH ZOMBIES(COMPLETED)Where stories live. Discover now