Bangtan With Zombies-4

1.4K 246 104
                                    

Zawgyicode

အပ်င္းဖ်ားလာတဲ့ Yoongiေၾကာင့္ တျခားသူေတြမွာလဲ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ မအိပ္ရ႐ွာပါ...

ခုလဲ ညဆယ့္ႏွစ္ေက်ာ္ေနၿပီ ျဖစ္ေသာ္လည္း သူတို႔အကိုကို ဂ႐ုစိုက္ေနရဆဲ...

"Hyung...ေဆးကုန္သြားၿပီ...''

အနာလိမ္းေဆးနဲ႔ ပိုးသတ္ေဆးက ကုန္သြားၿပီ ျဖစ္တာမို႔ jungkook soekjinကို လွမ္းေျပာလိုက္သည္....

"က်စ္...ဘယ္လိုလုပ္ၾကမလဲ Namjoon...ဒီတိုင္းဆို Yoongiအတြက္ စိုးရိမ္ရတယ္ေနာ္...ဒဏ္ရာက အရမ္းနက္တယ္..."

Namjoonသက္ျပင္းခ်လိုက္သည္...သူသိသည္...ဒီလိုေတြျဖစ္မွာစိုးလို႔ ေဆးကိုထိန္းထည့္ဖို႔ လုပ္ေပမဲ့ Hyungဒဏ္ရာက နက္လြန္းလို႔ ေသြးေတြစိမ့္စိမ့္ထြက္ေနသည္ေလ....

"ကြၽန္ေတာ္ သုေတသနအခန္းကို သြားယူလိုက္မယ္ေလ....''

Taehyungက ဝင္ေျပာလာတာမို႔ အားလံုးေခါင္းေထာင္ကာ အလန္႔တၾကား လွမ္းျကည့္လိုက္သည္...

"Taehyung...ဒါဘယ္ေလာက္ အႏၱာရယ္မ်ားလဲသိရဲ့လား...အခုဆို Zombieေတြက ေနရာအႏွ့ံမွာ ႐ွိေနတာ...ဒီအေဆာက္အဦးထဲမွာလဲ ႐ွိေနတယ္ေလ...ၿပီးေတာ့သြားရမွာက အေပၚထပ္ကို...မင္းအျပင္ထြက္တာနဲ႔ ဟိုကကိုက္လႊတ္လိမ့္မယ္....''

Jiminရဲ႕စကားအား Taehyungက လက္မခံသလို ေခါင္းခါသည္....

"ငါသိတယ္...ဒါေပမဲ့ မသြားလို႔ မျဖစ္ဖူးေလ...ဒီတိုင္းဆို hyungအတြက္ စိုးရိမ္ရတယ္...''

"စိုးရိမ္တာေတာ့ ငါတို႔ေရာေပါ့...ဒါမဲ့ဒီနည္းႀကီးက မင္းအတြက္ အႏၱာရာယ္မ်ားလြန္းတယ္ေလ....''

"က်စ္...ငါ...''

"ေတာ္ၾကေတာ့...ဟူးးးငါစဥ္းစားပါဦးမယ္...ဒီညေတာ့ အိပ္လိုက္ၾကေတာ့...မနက္ျဖန္ ၾကည့္လႈပ္႐ွားၾကတာေပါ့....''

စကားမ်ားေတာ့မည့္ အေနအထားကို ဦးတည္လာၿပီမို႔ Namjoonၾကားထဲက ဝင္တားကာ ျဖန္ေျဖလိုက္သည္....

တေယာက္နဲ႔တေယာက္ စိတ္ပူေပးျကရင္းနဲ႔ေတာ့ ခိုက္ရန္မျဖစ္ေစလိုပါေပ....

"ကဲ..အိပ္ေတာ့...စိတ္ေအးလက္ေအးအိပ္...တံခါးေတြကခိုင္တယ္...ဒီထဲထိေတာ့ ဘယ္Zombieမွ လိုက္မကိုက္ႏိုင္ဘူး....''

BANGTAN WITH ZOMBIES(COMPLETED)Where stories live. Discover now