Bangtan With Zombies-3

1.4K 245 104
                                    

Zawgyicode

"ဟားဟားဟား....''

ေအာ္ရယ္ေနၾကေသာသူမ်ားကို Yoongiနားမလည္သလို ၾကည့္လိုက္သည္...သူေျပာတဲ့ထဲမွာ ရယ္စရာလဲ မပါပါဘဲ....

"Hyungရာ...လာေနာက္ေနျပန္ပါၿပီ...''

"ဟုတ္ပါ့...ေနာက္စရာရွားလို႔...''

တေယာက္တေပါက္နဲ႔ လာေလွာင္ေနၾကသူေတြကို သူတကယ္ ေကာက္ထုခ်င္လာၿပီျဖစ္သည္....

"ဟိတ္ေကာင္ေတြ...ငါအေကာင္းေျပာေနတာ...မင္းတို႔မယံုရင္ ဒီမွာၾကည့္....''

ဝတ္ထားတဲ့ ေဘာင္းဘီ႐ွည္ကို ဒူးထိလွန္တင္ျပလိုက္ေတာ့မွ ကြဲအက္ေနေသာ ေသြးဗရပြနဲ႔ သူ႔ရဲ႕အသားကိုၾကည့္ၿပီး အရယ္ေတြရပ္ေတာ့သည္.....

"Arrrrr''

အျပင္ဘက္က ေအာ္သံေတြ ၾကားလိုက္ရတာမို႔ Namjoon ဝရံတာကို ျမန္ျမန္ထြက္ၾကည့္လိုက္သည္....

တျခားသူေတြကလဲ ျပတင္းေပါက္ကေနတဆင့္ အေျပးသြားျကည့္ေတာ့ လူေတြရဲ႕လည္ပင္းကို ကိုက္ျဖတ္ေနေသာ Zombieမ်ား....

"Shit!...တကယ္ပဲ!!''

Namjoon အထဲကို ျပန္ဝင္ကာ အခန္တံခါးကို လံုေအာင္ဆြဲပိတ္လိုက္သည္....

"Yarr...အဲ့ျပတင္းေပါက္ေရာပိတ္ထား...''

Namjoonလွမ္းေအာ္လိုက္ေတာ့ အငယ္သံုးေယာက္လဲ ႐ွိသမ်ွ ျပတင္းေပါက္ေတြကို လိုက္ပိတ္ဖိဳ့ျပင္သည္....

"Hyungကို တေယာက္ေယာက္ ေဆးထည့္ေပးလိုက္ၾကဦး...''

ညာဘက္က အခန္းတံခါးမွာ က်ံဳ႕က်ံဳ႕ေလးထိုင္ေနတဲ့ yoongiကိုၾကည့္ၿပီး ေျပာလိုက္တာမို႔ Seokjinသြားထူေပးလိုက္သည္...Jungkookကေတာ့ ေဆးထည့္ေပးဖို႔ရာ ကူညီ၏....

"Taehyungက hyungကိုလာကူ...Jimin...Hoseokနားသြားလိုက္...''

"ဟုတ္...''

Namjoonစကားအဆံုး အခန္းေထာင့္မွာ သြားထိုင္ေနတဲ့ hoseokနားသို႔ jiminသြားလိုက္သည္...သူလဲေၾကာက္ေနတာမွန္ေပမဲ့ သူ႔ရဲ႕အကိုက အေၾကာက္တတ္ဆံုး မဟုတ္လား....

အခု Zombieေတြကို မ်က္စိနဲ႔ တပ္အပ္ျမင္လိုက္ရတာဆိုေတာ့ ပိုဆိုးေနမွာေပါ့....

"Taehyung...မင္းကျပတင္းေပါက္ေရာ အခန္းတံခါးေတြေရာ အကုန္လံုးကိုလိုက္ပိတ္...တခု....အေသေတာ့မျဖစ္ေစနဲ႔...ဒါမွငါတို႔ျပန္ထြက္ရလြယ္ကူမွာ....''

BANGTAN WITH ZOMBIES(COMPLETED)Onde histórias criam vida. Descubra agora