Před pěti letyPatnáctiletá dvojčata se s tátou ruku v ruce procházejí a motají se kolem mámina hrobu. Muž má brýle je hnědovlasý a má vousy. Dívka a chlapec nejsou skoro k nerozeznání. Dívka chtěla položit kytici na hrob, ale muž ji jí vytrhl z rukou a položil ji tam sám. Dívka byla smutná a její bratr se na ni povzbudivě usmál. Dívka a chlapec mají také hnědé vlasy, ale dívka je má lehce žíhané, dlouhé po pás a oči modré jako pomněnky. Její bratr má hnědé vlasy, ale lehce nažloutlé a oči také jako pomněnky. Chtěli už odejít, ale kolem nich se začali shromažďovat lidé v uniformách a mířili na muže. Chlapec to postřehl a v poslední chvíli před může skočil a kulka s pistole ho zasáhla do srdce. Může se k němu sklonil a ani nedával pozor, že dívku postřelili a ona se zhroutila k zemi.
,,Tati" vyšlo z dívky šeptem a pomalu zavírala oči. Muž na ni pohlédl a zavolal sanitku. Chlapec byl mrtvý a dívka přežila, ale víte co se říká. Dvojčata nemůžete rozdělit pak totiž se navzájem hledají.
Před měsícem
Hnědovlasá dívka sedí na lavičce v parku a sleduje lidi jak kolem ní chodí. Pak se u ní zastavil muž.
,,Slečno je vám něco, jste taková pobledlá"
,,Ne, ne, jsem v pohodě"
,,Někoho mi připomínáte mého přítele"
,,Opravdu a jak se jmenuje?"
,,Anthony Stark a já jsem James Rhodnes"
,,Toho sebestředný ho egoistu neznám"
Namítla dívka a zadíval se do země.,,Ale ano vypadáte skoro jako jeho dcera. Ta si mě asi už, ale nepamatuje. Naposled mě viděla, když jí bylo pět."
,,Aha třeba si vás pamatuje, ale vy o tom nevíte"
,,Myslel jsem, že bych ho zase mohl navštívit. Tak se jí zeptám"
,,Díky za fajn pokec, ale já už musím domů"
Řekla dívka a odešla.
ČTEŠ
Smrt, Trable, Happy End
FanfictionVšichni se ptají... Všichni mi přeji upřímnou soustrast... Já jen mlčím a mlčky taky brečím po nocích. Nikdo se o mě nezajímá kromě Pepprer a to není ani moje máma. Můj táta se o mně nezajímá. Všichni se ptají jaké je to mít tátu za super hrdinu, mi...