7.

80 8 0
                                    

Asi po měsíci co mi bylo pořád špatně jsem zjistila, že jsem těhotná. Nevěděla jsem jak na to Clint bude reagovat a tak jsem se rozhodla pro útěk. Všem jsem napsala dopis a Nat, Wandě a Pepper ještě jeden společný kde jsem jim řekla důvod.

Pohled Tonyho

Šel jsem k El do pokoje. Zaklepal jsem, ale nic se neozvalo tak jsme otevřel a uviděl na posteli dopisy.

,,Jarvisi zavolej prosím všechny do Lisina pokoje"

Zachvíli všichni přišli a já seděl bezradně na její posteli.

,,Tony co se děje?" zeptal se mě Rodhney.

Já jsem ukázal na dopisy, které si všichni hned rozebrali. Nat, Wanda a Pepper měli, ale jeden společnej.

Pohled Wandy

Když nás Tony zavolal tak jsem zůstala zhrozeně stát. Seděl na postili a koukal do prázdna. Ukázal na dopisy a tak jsme si je rozebrali, ale já, Nat a Pepper jsme měli jeden společný.

,,Ahoj holky,
prosím nezlobte se na mě, že jsem utekla, ale nevěděla jsme co mám dělat. Nebojte budu s vámi v kontaktu, ale vy to nikomu nesmíte říct. Teď vám, ale zdělím důvod.

Běžte prosím do koupelny a otevřete skříňku"

Šly jsem do koupelny a Nat otevřela skříňku byl tam vzkaz.

,,Koukněte se prosím do zrcadla"

Koukali jsme se do zrcadla a byl tam další vzkaz.

,,Teď prosím do šatny kde otevřete krabičku co stojí na zemi"

Šly jsme do šatny a kluci na nás koukali jak kdybychom se zbláznili.

,,Wando radši to otevři ty já nevím jestli bych to zvládla" řekla Pepper a Nat přikývla.

Vzala jsem do rukou krabičku a otevřela jí. Holky se mi koukali přes rameno a to co jsme tam viděli mi vyrazilo dech. A nejen mě, ale i holkám. Byl tam ultrazvuk a pozitivní těhotenský test.

,,Tak tady máte důvod. Každou sobotu vám budu volat, ale někde v soukromí prosím. Doufám, že se nezlobte až se rozhodnu, že je ten správný čas tak se vrátím mezitím mě prosím nehledejte.

S láskou vaše Lissa"

,,No doprdele" vdechla Nat

,,Pane bože" vydechl a nakonec Pepper.

,,Sakra!" rozkřikla jsme se.

,,Wando neřvi ještě tě někdo uslyší" okřikla ne šeptem Nat.

,,Co se děje holky?" zeptal se nově příchozí Rodhney.

,,Ale nic" schovala jsem krabici za sebe a Nat si jí vzala k sobě.

,,No to vám tak budem věřit" ozval se vedle mě Stev a držel v ruce krabici, kterou se chystal otevřít.

,,Ty vole, jsem se tě lekla"

,,Mluv slušně"

,,Opovaž se tu krabici otevřít!" řekla Pepper.

,,Ale no tak tak strašný to být nemůže" odvětil Rodhney, který už stál u Steva.

Pomocí schopností jsme jim sebrala krabici, kterou jsem hodila Nat. Pepper mezitím vyběhla, aby si když tak mohla krabici vzít.

,, Postřeh" řekla Nat na Pepper která už čekala u dveří.

Pepper běžela a my s Nat za ní. Kluci nás pronásledovali až do obíváku kde hořel krb. Vzala jsem si krabici a když se ke mně kluci blížili tak jsem její obsah vysypala do ohně.

,,Jejda" řekla jsme a odešla.

Kluci se na mě vražedně koukali, ale mě to bylo jedno.

Smrt, Trable, Happy EndKde žijí příběhy. Začni objevovat