,,Tony jdi od ní dál!"
Tohle bylo to poslední co jsem slyšela. Pak jsem upadla do sladkého bezvědomí.
Nemohla jsem tomu uvěřit. Můj vlastní táta mě zbil do bezvědomí. Neměla jsem sice už co ztratit, ale i tak mě to bolelo.Pohled Wandy
,,Tony jdi od ní dál!" zakřičel Rodhney a to už se všichni vzpamatovali.
,,Nat pomoc mi s ní"
,,Jo jasně"
Společně jsme El dostaly až na postel a tam za ní přišel Bruce.
,,Bude v pohodě?" zeptala jsem se starostlivě.
,,Potřebuje si odpočinout a zbavit psychické bolesti"
I když jsem ji znala jen pár hodin přirostla mi k srdci stejně tak i Nat.,,Chudák holka. Tony by vážně nemohl být otcem roku" řekla smutně Nat a pohladila jí po vlasech.
Najednou jí začali její vínové šaty rudnout. Byla to krev. Na břiše měla krev.
,,Brucy co ti je, co se stalo?!" Začala jsem panikařit.
,,Doprčic. Myslím, že ji tam někdo střelil a Tony tím jak ji napad rozrazil staré rány" řekl smutně Bruce. Pochvilce to ustalo a El dál spokojeně spala.
Pohled Tonyho
,,Tony běž od ní dál!" Rodhney zakřičel a já se probudil z amoku.
Viděl jsem jen jak Nat s Wandou odnáší El do postele. Nemohl jsem uvěřit vlastním očím. Jsem její otec a tohle jsem jí udělal. Dostal jsem jí do bezvědomí.
,,Tony co tě to popadlo, mohl jsi ji zabít!!" rozkřikla se Pepper.
,,Já nevím, nevím co to do mě vjelo" řekl jsem sklesle.
,,Tony já chápu, že tě naštvala, ale tohle nejsi ty" vyčetl mi Rodhney.
,, Já vím, já vím jsem otec na h*vno. Nikdy bych nevěřil, že bych byl schopný tohle udělat moji dceři, já jsem nechtěl takhle vybouchnout, ale ona mě tak strašně naštvala!"
,,Tony klid, až se probudí promluvíte si" konečně za tu dobu promluvil Stev.
,,To myslím, že ne. Už mě nebude chtít vidět" promnul jsem si oči a zpozoroval Bruce.
,,Jak je na tom?"
,,Musí se vyspat, ale Tony střelil jí někdy někdo?"
,,Ano někdo z Hydry myslím. Bylo to před pěti lety úplně ve stejný den....sakra já jsem blb! Vždyť dneska, dneska umřel Chris!"
Úplně jsem se vyděsil nad tím jak jsem mohl zapomenout. Konečně jsem chápal její dnešní chování.,,Dobře Tony, ale kam přesně ji střelili?"
Přemýšlel jsem. Pak mi, ale došlo, že já to nevím, protože místo toho, abych k ní přiběhl, jsem se staral už o mrtvého Chrise.
,, Já....já to nevím....."
,,Ale já jo. Střelili ji do břicha trochu k pravému boku"
Najednou se ozvala Pepper a já se na ni vyjeveně podíval.,,Chodila jsem za ní do nemocnice místo tebe. Ona tě potřebovala a ty jsi u ní nebyl tak jsem ji navštěvovala"
Všichni se na mě naštvaně podívali a já jsem složil hlavu do rukou. Selhal jsem. Selhal jsem jako otec. Ona mě potřebovala a já ji nepomohl.
Zvedl jsem se a šel za ní.Pohled Elizabeth
Byl to jako sen. Najednou jsem se ocitla zase na tom místě jako před pěti lety. Zase jsme viděla Chrise umírat. Zas a znova v tenhle den se mi to zdá. Najednou se za mnou objevil Chris.
,,Co tu děláš? To tě nás milí tatínek poslal do hrobu?"
,,Chrisi, ty to víš moc dobře, ale jsem ráda, že tu jsem aspoň jsem se dostala na lepší místo" smutně jsem se usmála.
,,Betty nemůžeš tu zůstat. Táta si to vyčítá. Kdyby jsi umřela on by se zhroutil a co by pak dělala Pepper?"
,,Chrisi vždyť víš co máme spolu za vztah. Nemá to cenu bylo by mu to jedno"
,,Nebylo, vidíš? Jde za tebou má hlavu plnou myšlenek jak by se ti omluvil a jestli mu odpustíš"
,,Chrisi já nevím jestli mu mám odpustit"
,,Prosím Lisi, odpusť mu. Udělej to pro mě a začněte od znova a teď se rychle vrať ať tě neprohlásí za mrtvou"
,,Dobře tak ahoj"
,,Ahoj"
Probudila jsem se a cítila něčí stisk ruky. Zakašlala jsem, abych se nadechla a dotyčnému ruku stiskla, ale zjistila jsem, že je to táta a tak jsem rychle ucukla.
Pohled Tonyho
Šel jsem k její posteli a viděl jak má zkrvavené šaty. Seděl jsem u ní a omlouval se jí a prosil, aby se vzbudila. Najednou se jí přestal zvedat hrudník a já nenahmatal puls.
,,Brucy pojďte sem rychle!!"
Všichni přiběhli a já ji mezitím resuscitoval. Všichni kolem mě stáli a pozorovali. Po pár minutách jsem to vzdal a vystřídal mě Bruce. On to asi po pěti minutách vzdal taky. Sedl jsem si k ní a pozoroval její bezvládné tělo. Spustili se mi slzy. Bylo mi jedno, že mě každej vidí, ale já slzy potřeboval zpustit. Najednou zakašlala a zmáčkla mi ruku. Podíval jsem se na ni a ona rychle ucukla rukou. Chápal jsem jí a stejně mě to mrzelo.
Pohled El
Když jsem ucukla rukou, konečně jsem se podívala po místnosti. Táta měl v obličeji smutek, šestí a lítost. Bylo mi to jedno, ale pak jsem uviděla něco co mě dostalo. Táta. Táta brečel, ale usmíval se.
,,El, Lisso ty žiješ!" vyjekl najednou Rodhney a vrhl se mi kolem krku.
,, Rodhney já, já nemůžu dýchat"
,,Jeee, promiň"
Pak mě objala Pepper. Koukala mi do očí, ale já se najednou ocitla u někoho v objetí. Podívala jsem se na dotyčného a byl to táta. Stuhla jsem a opatrně ho objala taky. On to asi poznal a odtáhl se.
Najednou se mi kolem krku vrhla Nat s Wandou a já se ocitla v objetí všech Avengers.
ČTEŠ
Smrt, Trable, Happy End
FanfictionVšichni se ptají... Všichni mi přeji upřímnou soustrast... Já jen mlčím a mlčky taky brečím po nocích. Nikdo se o mě nezajímá kromě Pepprer a to není ani moje máma. Můj táta se o mně nezajímá. Všichni se ptají jaké je to mít tátu za super hrdinu, mi...