PART 15

42 6 1
                                    

Tiba² ade kumpulan ratu buli datang

Seulgi:woi perempuan!

Sana :woi betina, kitaorang ade nama lah.. bodoh betul..kalau korang tak ingat nama  aku blh bagitahu nama kitaorang apa..

Miso:kau panggil seulgi betina!kau ingat dia binatang ke..

Yeri:apa kau cakap? Kitorang tak fahamlah..Maaf kitorang bertiga tak pandai cakap bahasa haiwan ni..

Miso:Yah!kau memang nak ajak gaduh ke hah!

Yumi: memang kau nak ajak gaduh pun kan..

Hyerin: yeri ..kau yang cari gaduh dulu tahu tak !..

Yeri:tak tahu..dan bila masa pulak aku cari pasal Ngan kau ha?*dengan  nada tenang*

Seulgi: yelah tu.. semalam bukan main mesra lagi..

Ratu buli tu pergi dari situ dan seulgi dengan dengan sengaja langgar bahu sana..

Sana:yah!*pegang pergelangan tangan seugi*

Yeri:sana lepaskan dia..nanti kita bagi dia pengajaran kat dia..dan kita anggap je dia minta maaf .yelah kita kan tak faham apa dia cakap...

Sana:ok..*lepaskan tangan seulgi dan seulgi pun pergi dari situ*

Yumi:nah pakai sanitizer ni..

Yeri:letak banyak² sikit..

Yumi:haha..

Seulgi:what the..Oii kau takyah lah nk perli² aku..sbb pegang tangan aku ..siapa suruh kau pegang tangan aku..kau tu yg patut geli Ngan diri kau..dh lah  perempuan murahan..suka hati je kau nk rampas bf aku ..mesti dh ramai kau rampas bf org kan .

Yeri:oh yeke ke ..aku perempuan murahan ke?kau tahu mane aku perempuan murahan hah?aku rampas bf kau?bila pulak aku rampas bf org..bf kau pun aku tak tahu siapa..

Sana:entah kau ni selama dia hidup pun dia tak pernah couple tau..kau ingat dia ade masa ke nak rampas ² bf org..kitaorang busy lah lain lah mcm kau tu  tak ade kerja nak buli org je duduk senang lenang je..

Yeri:seulgi, aku tahu lah kau tu bodoh. Tapi aku rasa baik kau jangan tujukan sangat  kebodohan kau tu..aku kesian kat kau sbb kau jadi macam ni..nanti kau pergi tandas kau cermin diri kau tu...kau siapa nak cakap aku mcm tu...

Yumi:kau tak tahu lagi kitaorang siapa..jadi jangan cari pasal Ngan kitaorang..sekali kitaorang dh naik angin..baru kau menyesal...

Miso:wah sedap nye mulut kau..kau ingat kitaorang takut Ngan korang ke..

Hyerin:korang pun lebih kurang sama je guna duit eomma appa korang juga...bukan kerja pun..so tak ade beza lah..

Yeri&sana&Yumi: HAHAHAHAHAHAHAHA

SANA: korang nak bezakan korang Ngan kitaorang?hahaha beza sangat..kau tahu tak..

Yeri: kitaorang tak macam korang okey habiskan duit eomma appa mcm korang.  Kitaorang ade kerja okey...

Yumi:lain kali nak kata tu selidik dulu siapa kitaorang sebenarnya..senang tak payah kitaorang nak susah..pabo

Yeri:dah lah jom kita masuk kelas..buang masa je cakap Ngan haiwan ni ..

mereka bertiga pun tinggal kan ratu beli dan masuk kelas..

~skip rehat~

Yeri:laparnye..

Sana:kau nak makan apa?

Yeri: apa ² jelah..

THAT CUTE GIRL IS A MAFIAWhere stories live. Discover now