PART 5

97 9 1
                                    


*TIBA -TIBA ADA 7 ORANG PEREMPUAN DATANG PADA YERI DAN KAWANYA*

Yumi:*melihat mereka*

Sana:siapa korang? Dan korang nak ape..

???:takkan korang tak kenal kitorang kut..*senyum sinis* ouhh lupa pulak korang kan budak baru masuk..jadi tak tahu apa2 lah kan..hahahaha

*Kemudian yumi baru teringat yang dia ada cari maklumat tentang universiti ni sebelum mereka pergi*

Yumi pun beritahu kepada sana dan yeri

Yumi: mereka ialah ratu buli di universiti ni..dia tu seulgi ,mijun, miso, seoyeon, hyerin..mereka tak kaya mana pun biasa2 je..

Sana:ouhh...so korang nak ape datang sini?

Yeri hanya diam sahaje

Miso:*senyum sinis*korang boleh blah tak sebab ni meja kitorang

Yumi: tak ada nama korang pun kat meja ni..*sambil buat buat cari nama diorang*

Hyerin:amik air yumi terus curah dekat muka yumi..oopps maaf tak sengaja..

Sana :yahh!korang kenapa!!! tak nampak ke kitorang tengah makan..tak boleh ke tunggu kejap ..kitorang berambus lah..

Yeri tolong yumi mengelap baju dan mukanya yang basah tu..sambil dia tahan kemarahan dia..

Seoyeon:korang dah tahu kan kitorang ni siapa..jadi blah lah sekarang...tunggu apa lagi..baru masuk ...nak tunjuk gengster..

Mijun:kenapa kau tak makan habis lagi ni..cepat lah makan ..lambat betul lah makan...tak apa biar aku suapkan kau makan ye..*mijun amik makanan yeri dan suap yeri tapi yeri tidak buka mulut pun lalu terus mijun letak kat muka yeri..*

Ikut kan yeri tidak tahan dengan perangai diorang rasa macam nak pukul je☺..tapi dia kena jaga penampilan dia sekarang sebab baru masuk kan..tunggu lah kalau dah tiba masanya baru kau tahu..

Pada masa yang sama tehyung pun nampak dia terus bangun lalu terus pergi ke meja makan yeri dan kawanya..

Members bts yg lain pun terkejut teahyung terus bangun mcm tu je ..

Teahyung:korang buat apa kat yeri hah!

*Yeri pun terkejut sebab teahyung sebut nama dia..*

Seulgi:well2 ada hero nak tolong princess pulak lah..

Mijun:aduuhhbaru nak luangkan masa dengan budak baru..ada orang kacau pupak..

Teahyung:korang blah dari sini sekarang..!

Seulgi:siap kau.. kau ingat kau boleh teierlepas*sambil dia mennjeling mereka bertiga*

POV yumi&sana&yeri

Yeri :rasa macam nak korek je mata dia tau..

Yumi:aku macam nak pukul je kat sini..biar dia tahu siapa aku sebenarnya..

Sana:aku bunuh juga nanti diorang ni😡.

END POV

* semasa ratu buli pergi dari situ miso sempat lagi tarik rambut yeri hingga yeri jatuh dari tempat duduknya ..

Pada masa yang sama j-hope dan members yang lain pun pergi nampak yg somi tarik rambut yeri dia pun bangun lalu pergi ke yeri..

Teahyung pula terus pergi dekat miso lalu lepang miso sebab tarik rambut yeri ..

Miso:aduh sakit lah..!*sambil usap pipi yang teahyung tampar tadi..

Sana dan yumi:kau tak apa2 yeri..

J-hope: korang kenapa hah nak buat adik aku!!..

Seulgi:adik kau yang start dulu..dengar ni aku takkan lepaskan kau macam tu je ok..

Mereka pun pergi dari situ


Members bts pun pergi lihat yeri...

Jimin :kau tak apa2...maaflah diorang buat macam tu kat kau..diorang tu memang mental diorang tak betul sangat..

Yeri: tak apa bukan salah kau pun..salah mereka ..

POV JIN &RM

jin:kenapa jimin pulak minta maaf..tak pernah dia minta maaf macam ni..

Rm:kan..dia tak sihat ke hari ni..

Jin :HAHAHA entahlah

END POV

BERSAMBUNG.....

THAT CUTE GIRL IS A MAFIAWhere stories live. Discover now