"Krásná fotografie a protože nejde psát příspěvek bez fotografie tak píšu tady. Syn mi udělal veřejný profil takže odteď mě můžete sledovat."
Tohle byl můj absolutně první příspěvek. Jak všichni víte, vychovávat na internetu jsem začala koncem roku 2018. Jako absolutní začátečník jsem znala jen Facebuk a internetové stránky. O Instagramu jsem se dozvěděla v květnu 2019. Požádala jsem mého syna o založení mého profilu na Instagramu, syn mi odeslal tuhle fotografii a tak se začalo mé Instagramové konto. Tenhle profil byl vytvořen pro výchovu a pravdu. Neznám jiný Instagram, který by psal pravdu jako já. Ze začátku jsem se ale věnovala spíše výchově a vzdělanosti. V té době nebylo kůl říkat o nějacích trolích. S tímhle výrazem jsem se setkala až začátkem podzimu 2019, kdy mi to jeden napsal pod můj komentář. Byl to absolutní nezvyk tohle poslouchat. A od té doby mi píšou lidi, že jsme trolové, že já jsem trol a že všechny ostatní seniorky jsou trolové.
Ještě když jsem začínala a tvrdou prací jsem získavala své sledovatele, jsem samozřejmě měla grúpu kritiků. Později, když jsme si jako dámy založily Discord bylo čím dále víc a víc kritiků, kteří nenáviděli Babskou Hlídku a naší prospěšnou práci pro společnost. Když jsem přicházela, nebyla na Instagramu žádná důchodkyně. Natrefila jsem jenom na paní Martu, která normálně přidávala příspevky, ale spíše z jejího vlastního života. Našla jsem jí na stránce Směru SD. Ale jinak jsem byla jako sám voják v poli. Co je skvělé je to, že mám už asi 3 roky ten jistý telefon a to znamená, že tu mám kompletně všechny fotografie i ze začátku. Přidávám například můj komentář z pitomé stránky Zomri, která si mě později zablokovala.
Od kdy se začalo používat slovo trol? To vám jdu právě říct. Nepřejníci si založili falešné profily seniorek, s kterými psali komentáře a bylo evidentně vidět, že je to podvod a takhle začali lidé říkat, že jsou na Instagramu nějaké falešné babičky, které si zakládají profily. Tohle začalo přesně v té době, když jsem začala kritiky mazat a blokovat. Tak si jednoduše debil založil profil falešné důchodkyně, psal příspěvky které obsahovali lži, pak to zaplnilo celý Instagram a vytvořil se krásný obraz, že všichni jsou trolové, protože mají víc jak 60 let. Já vám řeknu, že za celou dobu jsem viděla na Instagramu maximálně 5 reálných seniorek. Vše ostatní falešné profily. A tohle je prosím pěkně rasismus. My z Babské Hlídky jako jediné bráníme seniory na Instagramu a budeme v tom i pokračovat. To co se dnes děje, jaké útoky jsou na seniory to tu nikdy nebylo. Především si tyhle falešné profily dělala ale jedna grúpa ze Slovenska.
Doba předtím?? Celkem normální diskuze pod mými komentáři.
Dnes?? FALEŠNÝ ÚČET, TROL, NAHLAŠUJI, DALŠÍ FALEŠNÁ BABKA NA INSTAGRAMU, IGNORUJTE!!