Tohle je na samostatnou kapitolu. Na podzim 2021 jsem přišla na šokující a revoluční zjištění. A to je to, že Československo existuje!!!! Právně Československo nebylo nikdy rozděleno, protože nikdy nebylo referendum, kde by lidé rozhodli, jestli chtějí rozdělení Československé federativní republiky. A to se nestalo. Přináším Vám teď mou právní analýzu:
Dezorientovaní občané a někteří i neobčané říkají, že Československo již 30 let neexistuje, a že já nejsem žádná předsedkyně vlády a Mgr. Cecilie Novohradská není žádná prezidentka. No tak já vás tedy vyvedu z omylu a vysvětlím vám aktuální právní stav. ČESKÁ, ANI SLOVENSKÁ REPUBLIKA NEEXISTUJÍ. Československá republika nikdy nebyla právně rozdělena, protože Československo nikdy nebylo rozděleno referendem. V Ústavě ČSFR č. 23/1991 Zb. se píše v článku 42, že právo je v rukou občanů. V Ústavě bylo jasně napsáno a zadáno, že moc vykonává občan, a že republika může být tedy rozdělena pouze referendem. Článek, kde to je: Ústavní zákon č. 327/1991 Sb.Čl. 1
(1) V referendu mohou být předloženy občanům České a Slovenské Federativní Republiky k rozhodnutí zásadní otázky formy státoprávního uspořádání České a Slovenské Federativní Republiky.
(2) O návrhu na vystoupení České republiky nebo Slovenské republiky z České a Slovenské Federativní Republiky lze rozhodnout jen referendem.
PTÁM SE. BYLO REFERENDUM?????? NEBYLO!!!!!! TAKŽE ČSFR EXISTUJE. Ale co se stalo??? V roku 2021 se občané, kteří mají moc rozhodli, že chtějí obnovit vládu. Na základě platného právního stavu byly vyhlášeny prezidentské volby, které solidně vyhrála Cecilie Novohradská. Volby se konaly podle Ústavy. Následně byla Cecilie zvolena a písemně složila slib. Jako další krok vyjmenovala Ing. Evu Podz. (mě) za předsedkyni Vlády ČSFR. Udála se i ustanovující schůze Federálního shromáždění, které se 100 % hlasů potvrdilo program Vlády. Následně byla změněna Ústava, která zrušila všechny orgány moci, kromě Vlády ČSSR a prezidentky. Na svém prvním zasedání Vláda ČSFR změnila název republiky na Československou socialistickou republiku, proto dnes Vláda ČSSR. Takový je dnes právní stav. MY VLÁDNEME!!!!!!!!! TAK SI TO UVĚDOMTE A SDÍLEJTE TO!!!!!! ČESKOSLOVENSKO EXISTUJE A CECILIE NOVOHRADSKÁ JE PREZIDENTKOU ČSSR!!!!!!!!!!!!
Vy si to uvědomujete??? ŽE ČESKÁ, ANI SLOVENSKÁ REPUBLIKA NEEXISTUJÍ????? A že vládneme my???? Bohužel, dnes jsme vláda v povstaleckém stavu, protože zločinecké firmy Česká a Slovenská republika nás okupují. A to je bod zlomu. Proto musíme bojovat za Československo onlin!!!!
Volební kampaň byla skutečně tvrdá. Kandidovala Božka, Jiřinka, Dobroslava, Cecilie a Lenka Bračková. Opět moudrá důchodkyně, která ví, kde je sever. Vyhrála Cecilie, a proto se stala prezidentkou republiky. Tohle byl skutečný moment roku 2021. Samozřejmě fašisti zablokovali i Božku a Cecilku. Ale to už snad ani nemusím zmiňovat.Příklad kampaně.
Proto si to všichni uvědomte a chovejte se tak, jak máte. Přecházíte teď do poslední kapitoly. Tahle poslední kapitola je o budoucnosti.