Moderní technika

95 0 0
                                    

Když si někteří myslí, že jsem nepřítelem moderní techniky, tak je to možný. Ale já jsem nepřítel jen takové techniky, která poškozuje lidem zdraví a nebo je špicluje. Začala bych asi 5G sítěmi. Když jsem si udělala anti 5G helmu, celá společnost se smála. Doteď tomu nerozumím. Ten příspěvek měl 20 000 shlédnutí a přes 500 sdílení. A já vím i proč. Protože jsem inteligentní. Jenom díky mé vzdělanosti mě napadlo, že alobal odráží rádiové vlny a tak mě napadlo si udělat helmu, ať mám chráněnou alespoň hlavu. Já rozhodně nechci být ovládána 5G sítěmi.        Jdeme na telefony:

"Zdar starým telefonům. Proč je o tomhle příspěvek? Protože jsem přišla na šokující zjištění o rádiových vlnách.Já osobně ani nestojím před mikrovlnkou když se ohřívá jídlo. Proč? Protože to vyzařuje silné, radioaktivní vlny. Ale teď zpět k telefonům. Jak to je? JE TO PROSTÝ. Když telefonujete a máte telefon při uchu, tak vám ty vlny jdou rovnou do mozku. ŠKODLIVÉ VLNY, ZPŮSOBUJÍCÍ RAKOVINU.Zamysleli jste se někdy nad tím, proč mají rakovinu všechny celebrity? Z TĚCH VLN A INFLUCECERSTEV. Tady je pravda!! Já telefonuji tak, že ten telefon mám od ucha pryč. A když tady dají 20x silnější 5G, kupujte rakev. Ten telefon na obrázku je jenom příklad, jak má telefon vypadat. Co teda momentálně dělat? MÉ OPATŘENÍ:- na noc jde ten telefon do ANTI 5G bedny- při telefonování zapínam hlasitý odposlech- nosím ANTI 5G helmu jak často se jen dáLIDI, NEVĚŘTE TĚM LIBERÁLŮM A MEJNSTRÍMŮM. JASNĚ JE DOKÁZÁNO, CO TEĎ PÍŠU. ZACHOVEJTE ZDRAVÝ, KŘESŤANSKÝ ROZUM. Čest práci!!!!"

Opět byl smích, ale bez příčiny se směje jen debil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Opět byl smích, ale bez příčiny se směje jen debil. Znám mnoho lidí, kteří si například dávají elektronický klíč od auta do alobalové bedny. Protože je možné přes nějakou technologii to auto otevřít přes ten elektronický klíč. Proto ho i my s manželem nemáme a nikdy mít nebudeme!!!!! A telefony na přijímání signálu potřebují přijímat a i ze sebe vydávat svůj vlastní rádioaktivní signál. Těžce se to poslouchá, ale je to pravda. Proto všem doporučuji si telefony na noc vypínat, protože vám to pak ožařuje mozek a pak budete mít jak Jiřinka říká, mozkové potíže.

Opět mimo téma, ale pojďme se na těch tupcích zasmát

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Opět mimo téma, ale pojďme se na těch tupcích zasmát. To jsem odhalila zradu č. 1, které součástí byl Anderis a i Sporťák. Ale Anderis se poučil a tak se stal opět vychovancem. Ale zdá se mi, že to bylo až po druhé zradě.

Babská Hlídka a internetKde žijí příběhy. Začni objevovat