Je to smutné, ale je to pravdivé. Tupost dnešní mládeže je opravdu strašná a proto se s tím snažíme i my něco dělat. Kdo to chce vědecky, tady má článek: https://tn.nova.cz/clanek/dnesni-mladi-jsou-hloupejsi-nez-drivejsi-generace-zjistili-vedci.html
O tom svědčí i tenhle můj příspevek ze dne 25.1.2020.
"Zdar socialismu. Několik lidí se potěšilo že odcházím z Instagramu na facbuk. Facbuk je mnohem lepší jako Instagram ale nemám tam moje fanoušky a ani pořádně koho sledovat takže teď vidím jak několika hovadám zmizel úsměv z tváře. Posílám tady toho ancikrista který se semnou hádá a pyskuje!!! Aby jsi věděl mladej tak "facebook' NEEXISTUJE!!!!! Existuje jenom Facebook takže neumíš ani jenom gramatiku a samozřejmě nepíše tečky. OSTUDA NEJVYŠŠÍHO STUPNĚ! Zasmějte se na něm jaký je tupý 😂😂"
Směšné je na tom především to, že ten tupec nemá pravdu. Protože jméno společnosti se musí začínat s velkým písmenem!!!!!! Následuje hned další příspěvek, kde jsem se snažila rozumně vysvětlit, co s váma dělají žbrndy co pijete!!!!!
"Se podívejte mládež!!!! TOHLE S VÁMA UDĚLAJÍ ENERGETICKÉ ŽBRNDY CO PIJETE!!!! Jednak vám zvýší tlak takže vás může porazit a jednak je to nezdravý protože je v tom cukrů jak kdyby kadil křeček!!!! Takže máte odemně zákaz pít energetické žbrndy jinak dopadnete jako tenhle čurbes!!!!!!!!!!"
Mnoho z vás podceňuje energetické nápoje jen proto, že se dají koupit v obchodech. Ale za první, je to až od 18 let a za druhé je to ŽBRND!!!! Už to konečně pochopte!!! Dětské tělo není stavěno na takové extrémy. Vy máte pít vodu, kakauko a případně černý čaj. Ale vy nemáte pít ani kofein a ani jiné žbrndy!!!! A s tím souvisí přímo můj příspěvek o nápoji jménem Vinea:
"Zdar nealkoholickým socialistickým nápojům. To co teď napíšu myslím s plnou vážností a zkušeností s nápojem Vinea. Prvně je potřeba říct, že tenhle nápoj je vyroben, aby naučil děcka pít alkohol. Je to naprosto jednoznačný tvrzení. Chce udělat z dnešních děcek alkoholiky A PAK FEŤÁKY!!! Mám významné podezření, že tahle společnost přidává do svého nápoju Vinea, ALKOHOL!!!! Jak se jednou na oslavě pila Vinea a zůstala i na druhý den, když jsem si na druhý den čichla, zůstala jsem šokovaná a paralyzována.JÁ JSEM CÍTILA NORMÁLNÍ ALKOHOL!!!!!! Normálně to začalo kvasit, takže je to alkohol!!!!! CHTĚJÍ NÁS VŠECHNY TAJNĚ OŽRAT A ZPŮSOBIT TAK NEPRACOVITOST MOZKU A NÁSLEDNOU MOZKOVOU PORÁŽKU!!!!!!!! Z těchto důvodů proto píšu podnět na potravinářskou inspekci, ať už dělají co musí!! Tohle za socialismu nikdy nebylo!!!!!Tohle mé odhalení považuji za obrovské odhalení roku 2021 a proto si prosím od pana prezidenta i medaili. Je to nekompletní!!! SDÍLEJTE A ČEST PRÁCI!!!!"