Gözlerimi açtığımda kendi odamdaydım. Ve haraket edemiyordum, ağzımda ise bant vardı?
Y/N-HEY!YARDIM EDİN!
Y/N-İMDAT!
.
.
.
Ağzımda bant olduğu için sesim boğuk ve kısık geliyordu.Birisi aniden kapıyı açınca ona ağzımdaki bantı çıkarmasını işaret etmiştim ama o çıkarmayarak konuşmaya başlamıştı.
.
.
.
X-Kitab da yazanlara göre hırçın bir karakter olduğun için ağzındaki bantı açmıyıcağım. o yüzden sus ve beni dinle.
Gerizekalı evine hırsız girse ne tepki verirdin ki?!
X-Ben hırsız değilim.
X-Sen benim favori kitabımdaki favori karaktersin ve kitabın sonuda kötü bir sonla karşılaşıyorsun.O yüzden ben bu sonu değiştirmeye geldim.
Ben ona sanki deliye bakar gibi bakarken içeriye birisi girmişti.
? -Kız nefessizlikten geberirse hiç şaşırmam.
Diyip yanıma geldi ve ağzımdaki bantı çözdü.
Y/N-SİZ KİMSİNİZ?! VE NE SAÇM ALIYORSUNUZ BEN KİTAB DA FALAN DEĞİLİM!
Yeşil gözlü çocuk mırıldanarak "Hayır, öylesin. " demişti.
? -Bak inanması güç biliyorum ama cidden öylesin ve kitabın sonunda kötü bir sonla ölüyordun o yüzden seni o kötü sondan kurtarmaya geldik.
X-Ve senin yanına gelebilmek için aylarca çalıştık o yüzden değerini bil.
? -Bu arada ben Matheo Riddle.
X-Bende Tom.Tom Marvolo Riddle.
Matheo-Pekala düzgün bir şekilde dur ellerini ve ayaklarını çözücem.
Ellerimi ve ayaklarımı çözdükleri zaman Tom Matheoya bir şey söylemek için yanına çağırdığında fırsat bu fırsat diyip. Hızlı bir şekilde salona indim ve bir anda önüme yine o ikisi geldi.
Tom-Ah, hadi ama Y/N benim senin aklın almıyıcak güçlerim var o yüzden de ne yaparsan yap.Seni bulurum.
Matheo-Bir daha böyle bir şey yapmaya kalkışırsan seni bağlamak zorunda kalacağım.
Y/N-Tamam,yapmıyıcağım.
Tom-Yemek falan bir şey var mı?
Y/N-Sağındaki dolapta var.
Tekli koltuğa oturdum ve Tom'a olayları anlatmasını söyledim.Yaklaşık 10-15 dakika sonra anlattığı şeye gerçekten inanmıştım. Umarım gerçektir..