8.Bölüm

385 22 8
                                    

Y/N Anlatımı :
Tom'un yanına sessizce oturdum ve ellerimi saçına koydu.

Y/N-Bana cidden aşık mısın?..
Tom bir süre sessiz kalmıştı ama sonunda cevap vermişti.
Tom-Evet...
Tom-Peki ya sende bana karşı aynı duyguları besliyor musun?
Y/N-En ufak bir fikrim bile yok.. Senin yanında durmak beni güvende hissettiriyor, senin yanındayken sevinçli oluyorum ama..
Tom-Ama ne?
Y/N-İyi geceler Tom.

Y/N Anlatımı :
Odama girer girmez kapının arkasına yaslandım ve düşünmeye başladım. Tom'un seviyor muydun? Onu düşününce garip duygular hissediyordum bu belki aşk olabilirdi ya da hayır aşk olamazdı. En sonunda düşüncelerimden kurtulup yatağıma yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım..

Uyandığımda gözlerimi yavaşça araladım ve etrafımdaki herkes kargaşa içindeydi üstüme baktığımda her tarafım kan içindeydi ve kendimi çok yorgun hissediyordum. Herkes adeta ağlama krizlerine girmişti, sonunda bir kişi bana parmağını doğrultarak uyandı diyerek sevinç çığlıkları atıyordu ve sonra yeniden uykuya daldım..

Yazar'dan Anlatım :
Tom ve Matteo salonda otururken
bir çığlıkları sesi duymuşlardı ve ikiside telaşla Y/B'nin odasına telaşla gittiler. Kapıyı açtıklarında Y/N'nin yüzü çok çaresizceydi.

Tom genç kızın yanına oturmuş ona sarılarak ne olduğunu soruyordu ve o sırada da Matheo su getirmeye gitmişti. Matheo elinde suyla gelince Tom hemen söze atlamıştı.

Tom-Ver suyu da içsin kız.

Matheo suyu uzattı ve Y/N içmeye başladı yaklaşık 10 dakika sonra Y/N rüyasında gördüklerini anlatmıştı.

Matheo-Y/N bu sadece bir rüya ve asla gerçekleşmiyicek sakin ol .
Tom-Stres yapma güzelim bak ben varım yanında.

𝙂𝙀𝙇𝙀𝘾𝙀𝙆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin