Sabah telefonumun art arda çalmasıyla uyandım, telefonuma baktım ve Emily arıyordu aramayı kabul ettim.
Emily-Gü-nay-dınn!
Y/N-Günaydın ve iyi uykular...
Emily-Hey!Mızıkçılık yapma söz vermiştin?
Y/N-Off tamam gelicemm.
Emily-1 saate hazır ol seni sürekli buluştuğumuz kafede bekliyorum.
Y/N-Bay, bayy.
Son cümlemi de söyleyip telefonu kapattım ve bir havlu alıp duşa girdim. Duştan çıktıktan hemen sonra hazırlandım ve yola çıktım. Nedense bugün içimde çok garip şeyler olucağına dair sesler vardı..(Kombin bu ama siz farklı hayal de edebilirsiniz.)
.
.
.
Sonunda kafeye vardığımda ilk başta gözlerimle Emily'i aradım ve sonradan bana el sallayan birisinin olduğunu görünce bu kişinin Emily olduğunu anladım.
Emily-Selam.
Y/N-Selamm.
Y/N-Nasılsın?
Emily-İyii sen?
Y/N-İyii.
Emily-Gergin gözüküyorsun bir şey mi oldu?
Y/N-Bugün bir şeyler olucakmış gibi hissediyorum ama psikolojik falandır sanırım.
Emily-Umarım..
Emily ile belli bir süre kadar daha sohbet ettikten sonra birbirimizle vedalaştık.Evime geldiğimde içeriden garip sesler geliyordu ve kapıyı çok sessiz bir şekil de açtım. Ve içeri girer girmez bir yüz ile karşılaştım. Tanrım evimde hırsız mı var?!Tam başkalarını çağırmaya çalışarak çığlık attığımda,arkamdan birisi gelip bana bir şeyler söyledi. Ve istemsizce gözlerim kapanmıştı. .