İkinci bölüme hoş geldiniz umarım hoşunuza gider iyi okumalar dilerim.
Başarıları gizlemek en büyük başarıdır
''HEY BIRAK BENİ N- !!! NE YAPTIĞINI DÜŞÜNÜYORSUN!!??'' Bakugou ellerim ile boğuşurken bağırdı. O çok güçlüydü bunu hissedebiliyordum . Onu uzakta tutabilmek için tüm gücüm ile karşı koymaya çalışıyordum. Odadaki herkes ağzı açık bir şekilde boğuşmamızı izliyordu.
Sonunda taleplerine uydum ve onu serbest bıraktım . Bakugou serbest bırakmamla öne yığıldı. Kulaklıklarımı yeniden takmak üzere gelişi güzel bir şekilde omuzlarıma uzandım. Ama Bakugou 'nun pes etmek gibi bir kelimeden haberi yoktu.
Ne can sıkıcı...
''Seni piç...'' Yavaşça ayağa kalkarken homurdandı .Bense çoktan sırama oturmak için ona arkamı dönmüştüm. Birkaç saniyenin ardından hızlanmış nefesi ve bütün öfkesi ile geri döndü. Gözlerindeki intikamın ateşi iki kıta öteden bile fark edilebilirdi.
Yanıma yaklaşırken artık gerçekten de sinirden göğsümün sıkıştığını hissedebiliyordum ,sağ gözüm seğiriyordu ve bu hiç de iyiye işaret değildi. Derin bir nefes aldım '' Eğer bir adım daha yaklaşırsan seni yere sererim kirpi .'' diye soğuk ve tehditkar bir ton ile belirttim. İşte bağırmak için ağzını açtığında bana doğru bir adım daha attı.
Bileğini ve omuzunu tutup içeri doğru kıvırdım , döndüm ve vücudunu sırtıma doğru sert bir hamle ile çektim ardından onu yere çarptım. Bir an için nefesi kesildi ve dondu . Onu bir kez daha serbest bırakırken bir adım geri attım. Açıkçası verebileceği tepkilerden korkuyordum.
''Bilginize , buraya sadece kendi işime bakmaya geldim.''
Havadaki gerilimi hissedebiliyordum . Sınıfa bakmak için kafamı kaldırdığımda gözlerim genişledi . Sınıfın girişinde kelimenin tam anlamı ile titreyen küçük yeşil bir çocuk vardı. Öfkelendim, yapak istediğim ilk izlenim bu değildi ...
Dikkatimi önümdeki kızgın sarışına çevirdim, bir kez daha titreyen bacaklarının üzerine kalkmıştı.
İnatçı...
Bakugou'nun saçları gözlerinin önüne gelmişti ve dudaklarında küçük bir sırıtış süzülüyordu. Ellerimi şakaklarıma koyarken bir iç çekiş daha dudaklarımdan kaçtı.
''Tamam , tamam orada yavaşla kirpi'' Daha rahat bir üslup takınmaya çalışarak söyledim. Gerçek şu ki, beni göğüs göğse bir maçta yenebilecek çok az kişi var. Bu ailemin beni yetiştirirken oldukça gurur duyduğu bir şeydi . Hep mümkün olan en iyi eğitimi almamı sağladılar .Ayrıca elimde bir numaralı kahraman ile antrenman yapma lüksüm vardı . İçgüdü ise bu yolda öğrendiğim küçük şeylerden biriydi.
''Dürüst olmak gerekir ise boktan sözlerinin hiçbirini umursamıyorum '' Bakugou bana bakmak için kafasını kaldırdı ''VE KİRPİ DE NE DEMEK HA!!?'' Avuç içlerinde küçük patlamalar yapmaya başladığında yapabileceği herhangi bir hamlesine karşı kendimi hazırladım .
YOU ARE READING
◣THE DAUGHTER OF ALL MIGHT◢ ◂◂◀FEM!Okuyucu x Katsuki Bakugou ▶ ▸▸
Fiksi PenggemarDisclaimer: Hiç bir My Hero Academia Karakterlerine veya onlara ait resimlerde hak sahibi değilim hepsi sanatçılara ait resimlerde, giflerde , oc'lerde yada jeneriklerde hak sahibi değilim. ▪▪▪ Herkesin tanıdığı Barışın Sembolü' nün kızısınızdır...