မိဘတွေအစီအစဥ်ကအောင်မြင်တယ်ပြောရမလားပင်......အစကတော့Yoongiထိုအစီအစဥ်ထဲမပါ.....သို့ပေမယ့်မူးလဲပီးသတိပြန်ရတော့.....မိဘတွေအကြံနောက်လိုက်ခဲ့မိသည်။စိုးရိမ်ခဲ့မိတယ်.....ကိုကိခံစားချက်ကိုမသိတာမို့.....တကယ်ကွာရှင်းမယ်ဟုထင်ခဲ့မိတယ်။မထင်မှတ်ပဲ.....ကျနော်မသိဘူးထင်ပြီးသတိလစ်နေတဲ့လူကိုခဏခဏလာနမ်းတော့ရင်တွေတောင်ခုန်တယ်.....ကိုကိုကျနော့်ကိုမခွဲနိုင်တာသိတော့ဆိုးချင်လာမိသား....
"မေမေ.....သားကိုဖုန်းအသစ်ဝယ်ပေးဦး...ကိုကိုလုပ်တာဖုန်းကျကွဲသွားလို့"
Yongiပူဆာတော့အမေကရီကာ......
"နင်ရိုက်ခွဲတာ....နင့်ဘာသာဝယ်"
"အမေဘယ်လိုသိတာလဲ"
Yoongiနားမလည်စွာမေးတော့ထပ်ရီနေတဲ့အမေ....
"နင်သတိလစ်တော့ချက်ချင်းတန်းရောက်လာတာငါတို့လေ....အိမ်ကဒီလောက်ဝေးတာ....ဘယ်လိုအမြန်ရောက်မှာလဲ....အဲ့နေ့ကသားဖုန်းပြောနေတော့Kookieနားထောင်မထောင်ချောင်းကြည့်တာ.....သူနားထောင်တော့မှအဲ့ကိစ္စကိုပြောတာပေါ့....အမေကအသားလွတ်ပြောမလား....သားလားလက်ခံမှာ...ကွာရှင်းဖို့ကို....."
"သားကကိုကိုကိုချစ်တာကို"
"အေးပါ....ချစ်ပါချစ်ပါ....ကလေးရောက်လာမှသားကိုကိုကကလေးကိုပိုချစ်နေဦးမယ်"
Yoongiအမေစနောက်တာပေမယ့်အဖြစ်သည်းတဲ့Yoongiကမကျေနပ်....
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
"ကိုကို....ကလေးနဲ့ငယ်နဲ့ဆိုဘယ်သူ့ပိုချစ်လဲ"
Jkစာဖတ်နေတုန်းသူ့ဗိုက်လေးပွတ်ကာပြနေတဲ့ကလေးအားအသည်းယားမိသည်။
"လာပေါင်ပေါ်ထိုင်"
"Jkပြောတော့လာတော့ထိုင်ပါရဲ့.....ဒါပေမယ့်ဆူပုတ်နေတဲ့မျက်နှာလေးကမကောင်း"
"ငယ့်ကိုပိုချစ်တာပေါ့.....ဗိုက်ထဲကကောင်ကအလကား......အခုဗိုက်ကထွက်တောင်မထွက်သေးပါဘူးငယ်ရဲ့.....ဘာတွေဖြစ်နေတာလဲ"
"ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး....သားဗိုက်ကခုထိပူလဲမပူသေးဘူး"
"စောသေးတာကိုးငယ်ရဲ့.....နောက်တစ်လလောက်မှ3လဟာကို....ကိုယ်ဝန်ရှိတာသိတာဖြင့်နှစ်ပတ်လောက်ပဲရှိသေးတာကို"
ESTÁS LEYENDO
ငယ်ရဲ့ကိုကို(complete)
De Todoချစ်တာကိုထုတ်မပြတတ်တဲ့Jkနဲ့ကိုကိုကိုအသက်တမျှချစ်လွန်းတဲ့Yoongi