♫︎7(Final)

45 9 15
                                    

Sambungan yang semalam..

------------------------------------------

"Awak,Jom balik.."Kata Hongjoong.Aku hanya menunjuk simbol 👌 kepada Hongjoong.

Sampai sahaja kat rumah Hongjoong,Hongjoong pun masuk ke dalam rumahnya.Aku berniat untuk pulang tetapi aku sengaja batalkan niat itu sebab aku nak intai Hongjoong.

" Kau berkawan dengan pompuan sebelah ni kan?! "Satu tamparan kuat diberikan pada pipi hongjoong.

Hongjoong memegang pipi nya. Sambil menahan daripada menangis.

Aku Yang melihat situasi itu terasa bersalah melihat dia kena pukul macamtu. Aku pun memberanikan diri lalu aku masuk kerumah Hongjoong.

" A-Ahjumma... janganlah pukul Hongjoong macamtu.. "Kata aku.

Puan Kim memandang aku lalu dia smirk.

" Oh.. Aku lah perempuan yang kawan dengan anak Aku ni? Lepasni, tak payah nak berkawan dengan dia lagi.. "

"Tapi ahjumma, kenapa saya tak boleh berkawan dengan Hongjoong? "

"Asal kau nak lawan cakap Aku pulak ni? Aku kata tak boleh.. So, Tak boleh.. Tak padan dengan anak dara Ada hati nak kurang ajar dengan orang yang lagi tua.. Memang mak bapak kau tak ajar kau elok elok ke? "

Aku terdiam dengan kata kata Puan Kim itu. Ya, Aku hampir menangis.. Sampai hati Puan Kim cakap macamtu.. Dan tiba tiba Hongjoong bersuara.

"Eomma! Kenapa eomma cakap macamtu dekat Yeri?!" Hongjoong menaikkan suaranya.

Satu lagi lempangan diberi oleh Puan Kim tepat kepada pipi Hongjoong.

"Yang kau menyebok ni kenapa?wahh nak jadi hero lah ni..Kau sedar tak aku ni eomma kau!Yang kau nak protect pompuan ni kenapa?!Apa?kau nak kesiankan dia sebab dia takde mak bapak?Ehh sedar sikit..Kau tu pembunuh kau tahu tak?!Sebab kau Suami aku mati!"

Naik turun dada Puan Kim akibat marahkan Hongjoong.Tiba tiba puan kim tergelak besar seperti ada yang membuat lawak sedangkan kami berdua sedang serious sekarang ni.

"HAHAHAHAHAHAHAHA KAU MEMANG LAYAK UNTUK MATI!!" Puan Kim mengambil pisau berdekatannya lalu dihalakan kearahku.

Aku memejam mataku dan bersedia untuk menerima kesakitan.Tiba tiba aku boleh rasa ada seseorang yang menghalang aku daripada terkena susukan pisau itu.

Ya,itu Kim Hongjoong.

"Arkh-"

Saat itu aku terpaku.Sambil melihat Hongjoong yang sudah berlumuran dengan darah itu.Manakala puan Kim sudah menangis sambil terduduk.

"Maafkan Eomma Joong"

Itu jelah perkataan yang selalu disebut oleh Puan Kim.Aku pun segera mendapatkan Hongjoong.Aku meletakkan kepala dia dekat riba aku.

Ya,Aku sedang menangis.

"Joong..awak kuatkan..Bertahan please"

"Y-Yeri ah..G-gumawo seb-ab sudi jad-i kawan saya.."

"Hongjoong..please don't leave me"

Aku sudah menangis teresak esak.Aku taknak hilang orang yang aku sayang buat kali ke dua.

"Y-Yerin ah..S-saranghae" Hongjoong melemparkan senyuman kepada aku.Lalu perlahan lahan dia menutup matanya.Dia menghembuskan nafas terakhirnya diriba aku.

Aku memeluk erat badan Hongjoong yang sudah tidak bernyawa itu..Hongjoong,Saya harap awak tenang kat sana..Saya pun sayang awak jugak.

-Tamat-

⠀      。゚゚・。・゚゚。
         ゚。        。゚
             ゚・。・゚
       ︵               ︵
    (        ╲       /       /
      ╲          ╲/       /
           ╲          ╲  /
          ╭ ͡   ╲           ╲
     ╭ ͡   ╲        ╲       ノ
╭ ͡   ╲        ╲         ╱
╲       ╲          ╱
      ╲         ╱
          ︶

Thank you sebab baca fanfic ni..author tahu ending dia tak sedih🤧Thank You readers!

CRUSH [KIM HONGJOONG]Where stories live. Discover now