Sebaik sahaja aku membuka mataku daripada tidur yang lena itu.Aku terus memandang ke tingkap.Betapa terkejut beruknya aku apabila aku memandang tingkap tersebut.
Kelihatan Jiran sebelah aku sedang memandang keluar tingkap biliknya.Astapojimmmmm rambut aku dahlah serabai,tak mandi lagi.Macam mana nak sorok ni(;'༎ຶٹ༎ຶ').
Aku pun memberanikan diri untuk memandang keluar tingkap semula.Lagi terkejut aku apabila melihat jiran aku sedang memandang aku.Lalu dia tersenyum dengan manisnya bak madu di sarang tebuan.(Lepas buat hw ginilah jadinya,ayat kelingฅ^•ﻌ•^ฅ)
Aku pun cuba menahan malu lalu senyum kepadanya semula.
"Awak boleh tak buka tingkap sekejap??"Jeritku kepada dia.Dia pun akur lalu membuka tingkap biliknya.
"Boleh tak saya nak tahu nama awak..Selama ni kita berjiran saya tak tahu langsung nama awak" Aku terpaksa menaikkan sedikit nada suaraku sebab kami agak jauh.Aku takut dia tak dengar suara aku (TvT).
"Nama saya Kim Hongjoong"Kata dia.
Weyhh cair bodohhh😭😭
"Nama saya pulak Han Ye Ri selamat berkenalan" Kata aku lalu tersenyum lagi.Tak sempat dia nak cakap apa apa tiba tiba kedengaran suara eomma dia.
Tanpa membuang masa,dia pun tutup tingkap semula.Sebelum dia meninggalkan aku berseorangan kat situ,sempat dia melambai aku.Lalu dia pun hilang dari pandangan.
Aku pun menutup tingkap lalu terus menekup muka aku menggunakan bantal lalu menjerit.Happy punya pasal.Selepas puas aku melepaskan kegembiraan aku,Aku pun mengambil tuala dan pergi ke bilik air untuk mandi.Nanti busuk crush tak suka..Ehek!
To Be Continued...
YOU ARE READING
CRUSH [KIM HONGJOONG]
Hayran Kurgu(C)Sʜᴏʀᴛ Fᴀɴғɪᴄ Bʏ Mᴇ Nᴀᴋ ᴛᴀʜᴜ ᴊᴀʟᴀɴ ᴄᴇʀɪᴛᴀ ᴅɪᴀ?Bᴀᴄᴀʟᴀʜ( ˘ ³˘)♥︎ ° ° ° ° ° ° ° Sᴛᴀʀᴛ:14 𝙼𝚎𝚒 2021 Eɴᴅ:29 𝙼𝚎𝚒 2021