geçmişe dönüş

5 2 0
                                    

Gençken kendi yaşadığını kızına yaşatmak istemiyordu Dila... Bu yüzden her gece sessizce izliyordu onu korkarak. Kendisi annesi duymasın diye sessizce ağlardı. Kızı onun yaşadığını yaşamasın istiyordu ama içten içe onu ağlarken bulmaktan da çok korkuyordu. Bir kez daha öğrendi korktuğu şeyler her zaman olmuştu ve bunu asla engelleyemeyecekti. 18 yaşındaki kızı Lina'yı ağlarken buldu o gece. İlk aşk acısını yaşıyordu. Ne yazık ki Dila bunun son olmadığını biliyordu. Belki de kimseye söyleyemediği geçmişini ortaya çıkarma zamanı gelmişti. Kızının elinden tuttu ve onu tavan arasına götürdü. Yıllarca açamadığı o defteri açmanın vakti gelmişti. Bu Dila için çok zordu geçmişin yükü gözlerine yansıdı ve iki damla gözyaşı aktı yanaklarına...

   Kızının ona kızmasından korkutuğu için bu günlükte yazanlarının onun hayatındaki en büyük aşkıyla yaşadıklarını ancak bu babasını sevmediği anlamına gelmediğini anlattı ve ona okumaya başladı.

     Bir zamanlar gülerek yaşadığı hayatının en mutlu olduğunu düündüğü zamanları defalarca ağlayarak okumuştu. Şimdiyse yüzünde hafif bir tebessüm oluşuyordu. Lina annesinin o günlere dönmek istediğini dudağındaki içten tebessüm ve gözlerinden eski günlüğe damlayan gözyaşlarından anlamıştı.

       Dila okuyordu:

          Sanırım bugün hayatımın aşkını bulduğuma eminim bakışı gülüşü dokunuşu günün her saniyesi onun her hareketi aklımda yürüyüşünden sigara dumanını üfleyişine kadar. Onu seviyorum.


Dila okumaya devam ederken kızı ne güzel günler yaşadığını söyledi. Dila kızına bakarak öyleydi dedi. Gözyaşlarını silerek kısa bir süre için...

PAYİDARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin